Toon posts:

Masternodes met yield nodes (ervaring gezocht)

Pagina: 1
Acties:

• atjekraaij
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 24-08 20:59
Mijn oog is gevallen op het automatisch beleggen in mijn bitcoin en kwam toen yield nodes tegen dit ziet er best aantrekkelijk uit met lage instap kosten van 500 euro, maandelijks uit kunnen betalen , hoge rendement en live mee kunnen kijken naar je resultaten

Zijn hier mensen die daar ervaring me hebben
Ik heb op e-forex er best wat info over gelzen en klinkt allemaal goet met een laag risico

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cryptofanaat
  • Registratie: mei 2021
  • Laatst online: 13-09 15:44
Hi Atjekraaij
Natuurlijk is het belangrijk je goed in te lezen. Er blijven risico’s maar de investering hierin is anders dan in echte crypto munten.
Ik heb het zelf gedaan 2 maanden terug en toen ik zag dat het daadwerkelijk ‘werkt’ en uitkeert heb ik, wat ik normaal niet snel zou doen, meer spaargeld gestort.
Mijn eerste uitkering was 12.7%
Als je registreert via ** Knip, referrals zijn niet toegestaan ** krijg ik nog een kleine aanmeld fee dus zou ik zeer waarderen! Succes!

Update:
Vorige week 1,4% deze week 2% dus hoop op goed resultaat deze maand. Blijft beter dan de bank nu.

[Voor 19% gewijzigd door Taro op 17-05-2021 18:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cryptofanaat
  • Registratie: mei 2021
  • Laatst online: 13-09 15:44
** En dat is ook niet de bedoeling. **

[Voor 80% gewijzigd door Taro op 17-05-2021 18:28]

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee