Toon posts:

Masternodes met yield nodes (ervaring gezocht)

Pagina: 1
Acties:

• atjekraaij
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-04 21:51
Mijn oog is gevallen op het automatisch beleggen in mijn bitcoin en kwam toen yield nodes tegen dit ziet er best aantrekkelijk uit met lage instap kosten van 500 euro, maandelijks uit kunnen betalen , hoge rendement en live mee kunnen kijken naar je resultaten

Zijn hier mensen die daar ervaring me hebben
Ik heb op e-forex er best wat info over gelzen en klinkt allemaal goet met een laag risico

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cryptofanaat
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 05-11-2021
Knip, bericht verwijderd om anderen hiertegen te beschermen.

[Voor 108% gewijzigd door Taro op 19-12-2022 09:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cryptofanaat
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 05-11-2021
** En dat is ook niet de bedoeling. **

[Voor 80% gewijzigd door Taro op 17-05-2021 18:28]

• atjekraaij
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-04 21:51
Cryptofanaat schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:41:
Knip, bericht verwijderd om anderen hiertegen te beschermen.
Ik ben flak naar dit bericht er mee begonnen
Best een lange tijd goed ge gaan alleen nu de afgelopen twee maanden niet er schijnt wat mis te zijn en je word goed op de hoogte gehouden maar omdat mijn Engels niet zo goed is En de vertaling niet altijd goed vertaald snap ik het niet helemaal goed

[Voor 40% gewijzigd door Taro op 19-12-2022 09:18]

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:43
Ik ben hier niet mee bekend, maar alles schreeuwt oplichting. Deze getallen zijn onrealistisch, de post waar je op reageerde doet alle alarmbellen rinkelen. Maar lijkt erop dat nu 'tijdelijk' alles op slot zit tot het nieuwe jaar. Of het dan weer open gaat? Hangt waarschijnlijk af van hoeveel nieuwe 'investeerders' ze kunnen vinden om de bestaande mee te betalen.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee