Wie weet waar je (justcooler) slotcoolers kunt kopen. Dus zo een voor een pci slot.
Ik kan ze nergens
vinden.
Ik kan ze nergens
Wat heb jij dan voor vage airflow. Van achter naar voorOp woensdag 15 augustus 2001 15:31 schreef GAEvakYD het volgende:
Zou zo'n ding nou erg veel uitmaken? denk het niet, ik heb ook zo'n 5.25 cooler erin (2 grote 80 fans) daar komt me pas een lucht vanaf.
Heb je gelijk een airco voor je zelf, want hij zuigt de warme lucht eruit.
dus denk er over om toch maar zo'n slot cooler te kopen zodat die een beetje lucht nar die 5.25 cooler kan sturen
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
Nou.. als ie de warme lucht eruit zuigt je kast in merk je er zelf niks van, en andersom wordt 't alleen maar warmer, en erg onlogisch als zo je airflow loopt. Naja, zal wel.Op woensdag 15 augustus 2001 15:31 schreef GAEvakYD het volgende:
Zou zo'n ding nou erg veel uitmaken? denk het niet, ik heb ook zo'n 5.25 cooler erin (2 grote 80 fans) daar komt me pas een lucht vanaf.
Heb je gelijk een airco voor je zelf, want hij zuigt de warme lucht eruit.
dus denk er over om toch maar zo'n slot cooler te kopen zodat die een beetje lucht nar die 5.25 cooler kan sturen
welk boekie die grote? daar staat nix in en dan krijg je zo'n klein boekje erbij en daar staan maar 4/5 coolers in.Op donderdag 16 augustus 2001 12:39 schreef janwillem2000 het volgende:
bij de conrad
www.conrad.nl
en dan dat boekie bestellen staan meer dan 50 coolers in
Verwijderd
Damn ik kreeg hem vandaag binnen.Op woensdag 15 augustus 2001 14:48 schreef RaVeNgEr het volgende:
hmm, die heb ik zien staan bij comptechworld d8 ik voor 19 piek.
www.comptechworld.nl en dan bij onlineshop bij kasten staat ie.
Had je zelf ook wel kunnen bedenken, want er staat dit op die site:Op vrijdag 17 augustus 2001 14:37 schreef marcell het volgende:
[..]
Damn ik kreeg hem vandaag binnen.
?????????????????WTF het is gewoon een 2,5 cm hoge SUNON fan. IK wil gewoon een fc100.
Slot Fan 25MM klein (voor 19 piek)
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
err, sja, wat wil je nou danJuist zo een, maar dan de kleinere versie.
Die kan ook in de printerpoort
Verwijderd