Toon posts:

Uniswap transactie 0 ETH waarde

Pagina: 1
Acties:

• kattapult
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-11-2021
Beste, ik zit met een issue waar ik even niet uit kom. Wellicht kan iemand hier me helpen;

Ik heb deze middag bij de launch van de Ethernity token via Uniswap 316 ERN gekocht tegen een waarde van 0.9 ETH per dat moment. Mijn coinbase wallet schreef toen 0,9 aan ETH af, en ik zag de ERN token erbij komen, maar wel met een vraagteken erbij en geen bedrag omgerekend in USD zoals dat bij andere tokens wel is..

Op Twitter las ik vervolgens dat er scam berichten rondgaan van criminelen die misbruik maken van de IDO launch van Ethernity. Toen raakte ik dus een beetje in paniek en probeerde gelijk nog de 316 ERN terug te swappen naar ETH.

Echter, toen was ik het helemaal kwijt. Ik had 0 ERN en het bedrag was er in ETH niet bijgekomen. Ik ben dus bang dat ik 0,9 ETH kwijt ben geraakt.

Welnu, ik heb Etherscan even de transactie bekeken; dat betreft de volgende: 0x76d803541f071433273fb3137d55637599e40e580de71d8c6aebf0d43bbc042a

Ik zie daar nog wel staan:

- From 0xc6a86505ac9429f83f4b55c1d614e15ec6117afa
- To 0xc2cb232285dabf40547b794ba37592a86a0e5382
- For 316.697501791606603303 ($1,985.48) @EthernityCh... (ERN)

Ik zie de waarde dus van $1.985,48 in de transactie, maar tegelijkertijd daaronder een value van $0 ETH, $0,00 USD

Iemand enig idee hoe dit precies in elkaar steekt en of ik dat zou kunnen herstellen?

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Hoe/waar heb je die ERN terug proberen te swappen naar ETH?

• kattapult
Slonzo schreef op maandag 8 maart 2021 @ 22:06:
Hoe/waar heb je die ERN terug proberen te swappen naar ETH?
Je zet me aan het denken.. ik vermoed dat hier het issue zit.. ik moet je eerlijk zeggen dat ik dusdanig in paniek was, dat ik het niet meer zeker weet, maar volgens mij vanuit de Coinbase Wallet app naar de reguliere Coinbase app/portfolio...

• kattapult
Dag allemaal, nog een kleine 'kick-omhoog';

Ik heb dus vanuit mijn Coinbase Wallet 316 ERN tokens verstuurd naar mijn Ether wallet in de Coinbase Exchange

Hij geeft die ERN nu alleen weer als 'Token', maar niet als echte ETH/USD waarde. Iemand een idee hoe dat kan?

Is dat bijvoorbeeld omdat Coinbase zelf nog geen ERN ondersteund? (en ik daar op zou moeten wachten?)

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Ik probeer altijd eerst een klein bedrag om te zien of dat goed gaat. Dan weet je zeker dat het werkt.
In paniek handelen is niet heel verstandig, want dan maak je snel fouten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee