Toon posts:

Corsair h115i op socket 1200

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-03 18:05
Mijn vraag
Kan iemand mij bevestigen of de "oude" h115i op een socket 1200 cpu gaat passen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
H115i i5 7600k maar wil upgraden naar socket 1200.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Geen zinnige hit op google.
De 115i rgb platinum ondersteund wel deze nieuwe socket vandaar de hoop dat de non platinum ook werkt.

De compatibiliteitslijst van Corsair noemt de h115i helemaal niet maar zelfs de h60i, wat volgens mij een zwaar verouderde versie is, staat in die lijst als compatible met socket 1200.....

Dus, wie maakt me blij?

TIA

Beste antwoord (via ScooBY_DoO op 08-03-2021 20:42)

• bierschuit
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Als die uit het jaar 2016 komt... https://www.overclockersclub.com/reviews/corsair_h115i/

Socket 1200 is hetzelfde als socket 1151.

Alle reacties

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Nu online
Corsair, je kunt hun toch gewoon even mailen?

• ScooBY_DoO
Torac schreef op maandag 8 maart 2021 @ 20:15:
[...]

Corsair, je kunt hun toch gewoon even mailen?
Dat zou je denken hé?

Als tijd niet mijn vijand was had ik dat ook wel gedaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17:22
s1200 heeft dezelfde mounting als s115x dus ook de 1151 van je huidige moederbord.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• bierschuit
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Als die uit het jaar 2016 komt... https://www.overclockersclub.com/reviews/corsair_h115i/

Socket 1200 is hetzelfde als socket 1151.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ScooBY_DoO
Ik was vergeten de tweakers link te plakken maar dat is hem inderdaad!

Beide dank voor jullie inbreng. Top!

Dit had corsair wel even in hun lijst kunnen zetten.

[Voor 20% gewijzigd door ScooBY_DoO op 08-03-2021 20:43]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee