Mijn vraag
Voor mijn werk ben ik op zoek naar een nieuwe laptop. Eisen/wensen:
- Windows computer
- het liefst 14 inch (of eventueel 13.3 inch)
- i5 processor (of i7)? (stil maar snel)
- snel (PowerBI/foto's/browsen/digitale sessies)
- Poorten: 2/3x USB, HDMI
- webcam
- Laptop die geschikt is voor digitale sessies die ik faciliteer (scherm delen, duidelijk geluid, geen luidruchtige ventilator, goede microfoon, etc.)
- kosten: ong. €1200 excl. BTW
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik was fan van de HP Elitebook 840 G7 - 24Z92EA#ABH totdat ik veel klachten hoorde over geluidsoverlast van de ventilator (waardoor je tijdens digitale sessies onverstaanbaar wordt). Toen kwam ik uit bij Dell Latitude 5420 - YN17X, echter deze is alleen nog via Paradigit te krijgen en reviews zijn vrijwel onvindbaar.
De Dell XPS is erg mooi en voldoet aan al mijn wensen, behalve de USB/HDMI poorten, dus die valt af.
Zouden jullie me kunnen helpen bij het maken van een keuze?
Dank je wel!
Groet Roos
Voor mijn werk ben ik op zoek naar een nieuwe laptop. Eisen/wensen:
- Windows computer
- het liefst 14 inch (of eventueel 13.3 inch)
- i5 processor (of i7)? (stil maar snel)
- snel (PowerBI/foto's/browsen/digitale sessies)
- Poorten: 2/3x USB, HDMI
- webcam
- Laptop die geschikt is voor digitale sessies die ik faciliteer (scherm delen, duidelijk geluid, geen luidruchtige ventilator, goede microfoon, etc.)
- kosten: ong. €1200 excl. BTW
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik was fan van de HP Elitebook 840 G7 - 24Z92EA#ABH totdat ik veel klachten hoorde over geluidsoverlast van de ventilator (waardoor je tijdens digitale sessies onverstaanbaar wordt). Toen kwam ik uit bij Dell Latitude 5420 - YN17X, echter deze is alleen nog via Paradigit te krijgen en reviews zijn vrijwel onvindbaar.
De Dell XPS is erg mooi en voldoet aan al mijn wensen, behalve de USB/HDMI poorten, dus die valt af.
Zouden jullie me kunnen helpen bij het maken van een keuze?
Dank je wel!
Groet Roos