+4???.... volgens mij gewoon een vette flame....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:05
Die 2e van je is dus een vette flame en omdat ie zelf zegt dat het zo is en daarom maar de waarheid vertelt weer naar +3/4 schiet dan wordt ik ziek:
En ja, inderdaad. Dit is een flame richting Microsoft.
Maar ik heb wel gelijk !
Ik mik em down wie meer?

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:06

Sick Nick

Drop the top!

Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

* GiLeX zal er als er tijd voor is vanavond ook effe kicken :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
en ze staan nog een stukje lager

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:43

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

die tweede heb ik inderdaad een -1 gegeven, mar die eerste vindt ik absoluut geen flame.

enkel de opmerking dat het een flame betreft en dat hij gelijk heeft is nogal dom, maar niet juist, net als opmerkingen als 'no flame intended' vind ik dat de moderators bepalen of iets een flame is en niet de poster.

enkel de zin
Ze zijn daar in Redmond zooo innovatief he. Ze vinden zoveel VERNIEUWENDE dingen uit.
zou op zichzelf nogal trollerig zijn, echter in zijn post volgt die opmerking op het feit dat SUN zijn type-5 kezboard met exact dezelfde functionaliteiten al lang op de markt had staan.

ik denk dat alle tweakers een erg negatief gevoel hebben over het nieuwsbericht, deze persoon brengt het echter gewoon minder politiek correct, wat mij betreft kan ik er in deze thread niets op tegen hebben (bij een ander nieuwsbericht zou ik hem wel iets anders dan 0:gemodereerd gegeven hebben)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze ook op +4, maar is niet echt grappig, inzichtvol of informatief, eerder troll

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=345346

nu op +3, maar gezien het aantal moderaties die er al op geweest is is er nog aardig wat nodig om em omlaag te harken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10 08:53

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

De eerste vind ik moeilijk. Ik zit de hele dag achter 'n Sun Ultra 60 met zo'n type 5 toetsenbord en zoek thuis vaak naar de copy/cut/paste en front toets |:(
Ik vind alleen dat de mail iets beter opgesteld had mogen worden. In deze stijl is het 'n regelrechte flame richting Microsoft. En toch heeft hij gelijk met de opmerking dat het helemaal niets nieuws is. Ik laat hem dus gewoon aan z'n lot over.

De tweede... Ach, flauw grapje. Goed voor 1 of 2. Maar om nu te zeggen trol of flame...

De derde... Hmm, komt van Cookie af en die heeft karma zat dus \/ >:)
Tja, in feite geld voor deze hetzelfde als de tweede: 'n flauw grapje die ik zelf best wel goed gevonden vind! Dus ik laat hem lekker op twee.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Maar ik vind die eerste dus echt geen 3 en eigenlijk ook geen 2 waard. Of ie nu gelijk heeft of niet: het gaat er ook om hoe je het brengt (en daarover kunnen in dit geval idd de meningen verschillen)...

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:18

Sharky

Skamn Dippy!

altijd leuk:
Beoordelingen: +1, -1: Off-topic, +1: Grappig, -1: Flamebait, +1: Ondergewaardeerd, +0.80: Grappig, +0.67: Inzichtvol, 0: Gemodereerd, -0.50: Troll, -0.44: Flamebait, +0.40: Ondergewaardeerd, +0.36: Inzichtvol, -0.33: Overbodig, +0.31: Inzichtvol, +0.29: Inzichtvol, +0.27: Informatief, +0.25: Inzichtvol, +0.24: Inzichtvol, +0.21: Inzichtvol, 0: Ondergewaardeerd, -0.18: Flamebait, -0.17: Flamebait, -0.16: Flamebait, 0: Gemodereerd, -0.15: Flamebait, -0.14: Overbodig, -0.12: Troll, -0.11: Flamebait, -0.09: Overgewaardeerd, Totaal: 2.41 / 29x

This too shall pass

Pagina: 1