Toon posts:

Gmail account in Outlook app

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:30
Op de iPhone gebruik ik de Outlook app. Met een gmail en een Microsoft account. Omdat het een nieuwe telefoon is moet ik het account weer toevoegen aan de Outlook app. Dat lukt niet. Ik krijg een inlogscherm en daarna het scherm dat ik de outlook app toestemming moet geven. Daarna krijg ik deze error:

cannot get /api/googleoauthredir/com.microsoft.office.outlook:/ios/google/oauth2redirect

Google kom ik geen steek verder mee. Heb de imap settings al handmatig geprobeert. Dan zegt ie dat mijn wachtwoord fout is, terwijl die gewoon goed is. Ik heb two factor bij gmail al uit en aan gezet. Beide bieden geen oplossing.

Op mijn iPad stond gmail al in de outlook app en daar werkt het ook nog steeds gewoon.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Beste antwoord (via rens-br op 10-03-2021 22:41)

• rimave
De Outlook app werkt weer! Gmail kan weer toegevoegd worden.
Schijnbaar een storing geweest...

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Alle reacties

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb je bij Google ook ingesteld dat "inveilige apps" toegang mogen hebben tot je mailbox? https://support.google.com/accounts/answer/6010255?hl=nl

• rimave
sypie schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:04:
Heb je bij Google ook ingesteld dat "inveilige apps" toegang mogen hebben tot je mailbox? https://support.google.com/accounts/answer/6010255?hl=nl
Aangezet, maar dat helpt helaas niet.
Wanneer ik klik op Microsoft apps & services dan krijg ik deze extra info:

Die url uit die pop-up is ook niet benaderbaar.

Ik heb het ook nog even op 4G getest. Kon zijn dat de wifi dwarsligt, maar ook dat helpt niet.

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:39
Maak anders ff een app password aan in gmail en log daarmee in via imap

CISSP! Drop your encryption keys!

• rimave
laurens0619 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:19:
Maak anders ff een app password aan in gmail en log daarmee in via imap
Ook al geprobeerd. Werkt ook niet.
Het vage is dat in de website van Outlook ik wel gmail kan toevoegen. En dat is dezelfde url als hierboven waar naar doorgelinkt word.

• Jan Bos47
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 08-03-2021
Ben benieuwd naar een oplossing voor onderstaand [probleem. Heb exact dezelfde melding op mijn telefoon toen ik vanmiddag in de mail wilde kijken. Kan dat mailadres dus niet meer op de telefoon gebruiken. Wel op mijn p.c. overigens.

• rimave
Ik heb voorlopig maar een andere app geïnstalleerd...
Is geen oplossing, maar een goede workaround.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• rimave
De Outlook app werkt weer! Gmail kan weer toegevoegd worden.
Schijnbaar een storing geweest...

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee