Op de iPhone gebruik ik de Outlook app. Met een gmail en een Microsoft account. Omdat het een nieuwe telefoon is moet ik het account weer toevoegen aan de Outlook app. Dat lukt niet. Ik krijg een inlogscherm en daarna het scherm dat ik de outlook app toestemming moet geven. Daarna krijg ik deze error:
cannot get /api/googleoauthredir/com.microsoft.office.outlook:/ios/google/oauth2redirect
Google kom ik geen steek verder mee. Heb de imap settings al handmatig geprobeert. Dan zegt ie dat mijn wachtwoord fout is, terwijl die gewoon goed is. Ik heb two factor bij gmail al uit en aan gezet. Beide bieden geen oplossing.
Op mijn iPad stond gmail al in de outlook app en daar werkt het ook nog steeds gewoon.
cannot get /api/googleoauthredir/com.microsoft.office.outlook:/ios/google/oauth2redirect
Google kom ik geen steek verder mee. Heb de imap settings al handmatig geprobeert. Dan zegt ie dat mijn wachtwoord fout is, terwijl die gewoon goed is. Ik heb two factor bij gmail al uit en aan gezet. Beide bieden geen oplossing.
Op mijn iPad stond gmail al in de outlook app en daar werkt het ook nog steeds gewoon.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.