The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Vraag
Beste antwoord (via rens-br op 10-03-2021 22:41)
De Outlook app werkt weer! Gmail kan weer toegevoegd worden.
Schijnbaar een storing geweest...
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Alle reacties
Heb je bij Google ook ingesteld dat "inveilige apps" toegang mogen hebben tot je mailbox? https://support.google.com/accounts/answer/6010255?hl=nl
Aangezet, maar dat helpt helaas niet.sypie schreef op maandag 8 maart 2021 @ 18:04:
Heb je bij Google ook ingesteld dat "inveilige apps" toegang mogen hebben tot je mailbox? https://support.google.com/accounts/answer/6010255?hl=nl
Wanneer ik klik op Microsoft apps & services dan krijg ik deze extra info:
:strip_exif()/f/image/cVmUlO7EQSVdZcEfdzJNVsbv.jpg?f=fotoalbum_large)
Die url uit die pop-up is ook niet benaderbaar.
Ik heb het ook nog even op 4G getest. Kon zijn dat de wifi dwarsligt, maar ook dat helpt niet.
Maak anders ff een app password aan in gmail en log daarmee in via imap
CISSP! Drop your encryption keys!
Ook al geprobeerd. Werkt ook niet.laurens0619 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:19:
Maak anders ff een app password aan in gmail en log daarmee in via imap
Het vage is dat in de website van Outlook ik wel gmail kan toevoegen. En dat is dezelfde url als hierboven waar naar doorgelinkt word.
Ben benieuwd naar een oplossing voor onderstaand [probleem. Heb exact dezelfde melding op mijn telefoon toen ik vanmiddag in de mail wilde kijken. Kan dat mailadres dus niet meer op de telefoon gebruiken. Wel op mijn p.c. overigens.
Ik heb voorlopig maar een andere app geïnstalleerd...
Is geen oplossing, maar een goede workaround.
Is geen oplossing, maar een goede workaround.
De Outlook app werkt weer! Gmail kan weer toegevoegd worden.
Pagina: 1