Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Een rollaag kan dragend zijn. Als dat het geval is verzwakt je de constructie door de rollaag in te zagen.
Mocht je verkoopplannen hebben dan zou ik het afraden, want iedereen met enig verstand van zaken gaat er vragen over stellen.
Mocht je verkoopplannen hebben dan zou ik het afraden, want iedereen met enig verstand van zaken gaat er vragen over stellen.
Waarom heb je 5cm nodig? Want van een volle rollaag een drieklezoor maken is een hoop werk voor weinig resultaat. Je kan holle stenen hebben, dan ziet het er straks niet uit. En in dragende rollagen kan ook murfor zitten, succes met doorslijpen daarvan.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Het zijn oude volle bakstenen, en het zit binnen, enkelsteens.
We moeten een stukje met de vloer omhoog, dat is de reden.
Als ik een 211 deur wil monteren zullen we toch een stukje omhoog moeten met het kozijn zelf.
We moeten een stukje met de vloer omhoog, dat is de reden.
Als ik een 211 deur wil monteren zullen we toch een stukje omhoog moeten met het kozijn zelf.
Ja, dat kan veilig, een latei plaatsen kan maar is denk ik niet per se nodig. Dat deurkozijn is niet dragend, die rollaag is vooral om te voorkomen dat het kozijn door gaat zakken.
Gewoon afzagen en een stevig hardhouten kozijn erin zetten, dat zou ik doen.
Gewoon afzagen en een stevig hardhouten kozijn erin zetten, dat zou ik doen.
- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -
Omdat de rollaag er dan eerst uit moet, en ik wellicht moet gaan stutten... “voor 5 cm”Sen schreef op maandag 8 maart 2021 @ 19:37:
Als het binnen is waarom dan niet gewoon een latei plaatsen?
Pagina: 1