Is het mogelijk om op een (vast) PC te werken met én de mogelijkheid om lokaal in te loggen én ook een mogelijkheid te hebben om op onze Azure AD-tenant in te kunnen loggen/aan te melden? Om dan ons MS365 platform tot je beschikking te krijgen.
Ik zou het mooi vinden dat je na opstarten PC de mogelijkheid krijgt om dan dus te kiezen voor een lokale inlog (op de pc zelf met alle potentiele beperkingen/settings die lokaal ingesteld zijn) en daarnaast ook een mogelijkheid (extra optie in user?) om op via onze Azure AD tenant aan te kunnen melden en dan van de daarbij aanwezige services etc gebruik kunt maken (zoals Office online etc.)
Cliënts zijn allemaal Windows 10
(hoop dat ik het begrijpelijk omschreven heb
)
Kan zoiets gerealiseerd worden?
Ik zou het mooi vinden dat je na opstarten PC de mogelijkheid krijgt om dan dus te kiezen voor een lokale inlog (op de pc zelf met alle potentiele beperkingen/settings die lokaal ingesteld zijn) en daarnaast ook een mogelijkheid (extra optie in user?) om op via onze Azure AD tenant aan te kunnen melden en dan van de daarbij aanwezige services etc gebruik kunt maken (zoals Office online etc.)
Cliënts zijn allemaal Windows 10
(hoop dat ik het begrijpelijk omschreven heb
Kan zoiets gerealiseerd worden?