"Microsoft mag Bethesda overnemen": Vergelijk prijzen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTAuthority
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-07 13:13
reviews: Microsoft mag Bethesda overnemen - Wat betekent dit voor gamers?

De gekoppelde producten in de grote banner op de frontpage lijken ietwat raar: betekent dit dus dat wij ook Bethesda mogen overnemen vanaf 8 euro? ;)

Het koppelen van zowel Xbox-consoles als Bethesda-games is ook merkwaardig.

[ Voor 4% gewijzigd door NTAuthority op 08-03-2021 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 19:48
NTAuthority schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:05:
reviews: Microsoft mag Bethesda overnemen - Wat betekent dit voor gamers?

De gekoppelde producten in de grote banner op de frontpage lijken ietwat raar: betekent dit dus dat wij ook Bethesda mogen overnemen vanaf 8 euro? ;)

Het koppelen van zowel Xbox-consoles als Bethesda-games is ook merkwaardig.
Waarom vind je die koppelingen merkwaardig? Ik heb juist de recente games van Bethesda eraan gekoppeld, omdat die nu dus in handen komen van Microsoft. Ook koppeling met de Xbox-consoles lijkt me een no-brainer :) Microsoft koopt Bethesda om Game Pass interessanter te maken en om zo meer mensen binnen te halen bij het Xbox-ecosysteem.

Bij ieder artikel met gekoppelde producten staat automatisch de laagste prijs op de frontpage. Bij een review is dat logischer dan bij een achtergrondartikel als dit inderdaad, maar dat vind ik geen reden om dan maar helemaal geen relevante producten te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTAuthority
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-07 13:13
Xtuv schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:48:
[...]

Bij ieder artikel met gekoppelde producten staat automatisch de laagste prijs op de frontpage. Bij een review is dat logischer dan bij een achtergrondartikel als dit inderdaad, maar dat vind ik geen reden om dan maar helemaal geen relevante producten te koppelen.
Mogelijk is het dan inderdaad zinniger om mogelijk dat op te (laten) lossen?

Onder het artikel zelf daarintegen zien de producten er wel passend uit, hoewel ik enkel de Xbox-consoles zie aldaar, en geen van de Bethesda-games.