Toon posts:

M.2 Behuizing

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views

• Jacob2006
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 11-04-2021
Hallo iedereen,

Ik zie de laatste tijd steeds meer M.2 behuizingen verschijnen en ook mensen die M.2 behuizingen kopen.Nu is mijn vraag simpel: Is zo'n M.2 behuizing de moeite waard? Wat denken jullie? Ik hoop graag van iemand te horen.

Alvast bedankt! 8)

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:25
Het is handig als je bijvoorbeeld een M.2 SSD overhoudt na een upgrade die ligt te verstoffen, en het is meestal sneller dan een 'normale' USB stick.

Let bij de aanschaf op, of je een PCIe (NVMe) of een S-ATA behuizing nodig hebt. Daar hoort dan ook een corresponderende SSD bij. ;)

[Voor 9% gewijzigd door PD2JK op 08-03-2021 13:17]

PC#1: Pentium MMX 200 @ 233 MHz
PC#2: Athlon Classic 700 MHz Orion / Thunderbird 1000 MHz
PC#3: AthlonXP 1700+ @ 2200 MHz (3200+)
SET BLASTER=A220 I5 D1 T3

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

HD7566 powered

Met een M.2-behuizing bedoel je neem ik aan een behuizing waarmee je een M.2-SSD via USB aan een computer kan aansluiten? De vraag is dan vooral waarvoor jij zelf een dergelijke behuizing zou willen gebruiken. Een overgebleven SSD in een behuizing zetten om snel bestanden over te zetten zou een doel kunnen zijn, maar als je beiden los gaat kopen heb je vooral een leuk knutselprojectje en moet je het niet doen om geld te besparen.

• Kilomeester
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 30-05 23:38
Transfer speed moet je het denk ik niet voor willen doen (hoewel het wel kan), als je wilt uitbreiden kun je beter zo'n PCI-E controllertje pakken denk ik. Ik heb ze voor troubleshooting/data-recovery purposes. En dan zijn ze zeker de moeite waard.

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-05 15:37

Intergalactic

Testlab CoΓΆrdinator & Moderator Harde Waren

π™Έπš—πšŸπšŠπšπšŽπš›πšœ π™Όπšžπšœπš π™³πš’πšŽ

Ik mis wat eigen inzet, heb je zelf onderzoek gedaan? Zo niet zien wij dat wel graag.

π™Έπš— πšœπš™πšŠπšŒπšŽ πš—πš˜ πš˜πš—πšŽ πšŒπšŠπš— πš‘πšŽπšŠπš› 𝚒𝚘𝚞 πšœπšŒπš›πšŽπšŠπš– | Tweakers Discord | Discogs |

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee