Check alle Γ©chte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen Γ©chte deals zien

M.2 Behuizing

Pagina: 1
Acties:
  • 396 views

• Jacob2006
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 11-04-2021
Hallo iedereen,

Ik zie de laatste tijd steeds meer M.2 behuizingen verschijnen en ook mensen die M.2 behuizingen kopen.Nu is mijn vraag simpel: Is zo'n M.2 behuizing de moeite waard? Wat denken jullie? Ik hoop graag van iemand te horen.

Alvast bedankt! 8)

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:49

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Het is handig als je bijvoorbeeld een M.2 SSD overhoudt na een upgrade die ligt te verstoffen, en het is meestal sneller dan een 'normale' USB stick.

Let bij de aanschaf op, of je een PCIe (NVMe) of een S-ATA behuizing nodig hebt. Daar hoort dan ook een corresponderende SSD bij. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door PD2JK op 08-03-2021 13:17 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Met een M.2-behuizing bedoel je neem ik aan een behuizing waarmee je een M.2-SSD via USB aan een computer kan aansluiten? De vraag is dan vooral waarvoor jij zelf een dergelijke behuizing zou willen gebruiken. Een overgebleven SSD in een behuizing zetten om snel bestanden over te zetten zou een doel kunnen zijn, maar als je beiden los gaat kopen heb je vooral een leuk knutselprojectje en moet je het niet doen om geld te besparen.

• Kilomeester
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-10 21:40
Transfer speed moet je het denk ik niet voor willen doen (hoewel het wel kan), als je wilt uitbreiden kun je beter zo'n PCI-E controllertje pakken denk ik. Ik heb ze voor troubleshooting/data-recovery purposes. En dan zijn ze zeker de moeite waard.

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-11 14:36

Intergalactic

Testlab CoΓΆrdinator & Moderator Harde Waren

π™Έπš—πšŸπšŠπšπšŽπš›πšœ π™Όπšžπšœπš π™³πš’πšŽ

Ik mis wat eigen inzet, heb je zelf onderzoek gedaan? Zo niet zien wij dat wel graag.

π™Έπš— πšœπš™πšŠπšŒπšŽ πš—πš˜ πš˜πš—πšŽ πšŒπšŠπš— πš‘πšŽπšŠπš› 𝚒𝚘𝚞 πšœπšŒπš›πšŽπšŠπš– | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

Dit topic is gesloten.