Sinds we allemaal vol op aan het thuiswerken zijn, en allemaal ons plekje nu wel ingericht hebben, heb ik wat tips nodig.
We zitten allemaal al even thuis, dus had mijn plekje al even ingericht.
Wat schermpjes van marktplaats en vraag en aanbod afgehaald en een leuk setup-je gemaakt.
Dell laptop van de werkgever.
Dell D6000 docking station.
En daaraan had ik 3 oude samsung 226BW schermpjes hangen.
Dit werkt allemaal perfect.
Nu kon ik van mijn werkgever ook apparatuur krijgen, en we zijn natuurlijk geen echte Hollander indien we gratis spullen afslaan
Ik heb gekregen 2 x een Dell scherm type P2419H (en ik heb er zelf nog 1 bijgekocht om de triple monitor setup weer compleet te maken)
Nu het probleem:
Ik krijg er toch een partij hoofdpijn van.
Ik heb al zitten spelen met de instellingen (comforview/stadaard etc)
Ik heb f.lux al geïnstalleerd en een beetje mee zitten spelen.
Ook op google wat lopen zoeken, maar kwam oa veel oude topics tegen van vroeger met de overgang van crt naar tft.
Simpelste oplossing is natuurlijk de samsungs terughangen, maar ben er achtergekomen dat het stroomverbruik 2 keer zo hoog is al van de dell schermen, dus niet echt milieu vriendelijk.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een verklaring waar die hoofdpijn vandaan komt, is het resolutie waar mijn ogen/hoofd aan moet wennen?
Of is het iets heel knulligs/setting waar ik niet aan gedacht heb.
We zitten allemaal al even thuis, dus had mijn plekje al even ingericht.
Wat schermpjes van marktplaats en vraag en aanbod afgehaald en een leuk setup-je gemaakt.
Dell laptop van de werkgever.
Dell D6000 docking station.
En daaraan had ik 3 oude samsung 226BW schermpjes hangen.
Dit werkt allemaal perfect.
Nu kon ik van mijn werkgever ook apparatuur krijgen, en we zijn natuurlijk geen echte Hollander indien we gratis spullen afslaan
Ik heb gekregen 2 x een Dell scherm type P2419H (en ik heb er zelf nog 1 bijgekocht om de triple monitor setup weer compleet te maken)
Nu het probleem:
Ik krijg er toch een partij hoofdpijn van.
Ik heb al zitten spelen met de instellingen (comforview/stadaard etc)
Ik heb f.lux al geïnstalleerd en een beetje mee zitten spelen.
Ook op google wat lopen zoeken, maar kwam oa veel oude topics tegen van vroeger met de overgang van crt naar tft.
Simpelste oplossing is natuurlijk de samsungs terughangen, maar ben er achtergekomen dat het stroomverbruik 2 keer zo hoog is al van de dell schermen, dus niet echt milieu vriendelijk.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een verklaring waar die hoofdpijn vandaan komt, is het resolutie waar mijn ogen/hoofd aan moet wennen?
Of is het iets heel knulligs/setting waar ik niet aan gedacht heb.