De updates die ik ontvang via MQTT zijn zeer wijdt gespreid.
De waarde is default dus ik verwacht elke 10s een bericht.
Voorbeeld:
En ook als ik met telnet connect komen er een aantal 'packets binnen' maar na een aantal stopt het.
bv zojuist:
Initial connect 12x en dan stopt het
reconnect na 4x en dan stopt het
reconnect na 20x en dan stopt het
reconnect na 11x en dan stopt het
Het lijkt me dat deze telnet continu nieuwe waardes moet zenden en niet na een aantal keer stoppen.
Iemand enig idee? @Anoniem: 58938 ?
De connectix zit op een voeding momenteel.
.
Momenteel heb ik een telnet sessie openstaan om te kijken of er nog wat packets bijkomen na een lange periode. Of dat de connectie verbreekt. Maar tot nu toe (5 min na laatste 'packet') geen nieuwe waarde en geen verbroken contact. Na meer dan 80 minuten een andere sessie gestart, op dat moment werdt de verbinding van de oude sessie verbroken dus ik acht dat te betekenen dat de connectie 80 minuten up was en er geen enkel 'pakket' werd ontvangen.
De blauwe led doet de slow blink.
Ik heb vandaag de firmware ge-update maar daarvoor had hij ook al dit gedrag dus aan het verschil tussen deze twee firmwares ligt het niet.
Op de MQTT interval is echt geen pijl te trekken.
De waarde is default dus ik verwacht elke 10s een bericht.
Voorbeeld:
En ook als ik met telnet connect komen er een aantal 'packets binnen' maar na een aantal stopt het.
bv zojuist:
Initial connect 12x en dan stopt het
reconnect na 4x en dan stopt het
reconnect na 20x en dan stopt het
reconnect na 11x en dan stopt het
Het lijkt me dat deze telnet continu nieuwe waardes moet zenden en niet na een aantal keer stoppen.
Iemand enig idee? @Anoniem: 58938 ?
De connectix zit op een voeding momenteel.
.
Momenteel heb ik een telnet sessie openstaan om te kijken of er nog wat packets bijkomen na een lange periode. Of dat de connectie verbreekt. Maar tot nu toe (5 min na laatste 'packet') geen nieuwe waarde en geen verbroken contact. Na meer dan 80 minuten een andere sessie gestart, op dat moment werdt de verbinding van de oude sessie verbroken dus ik acht dat te betekenen dat de connectie 80 minuten up was en er geen enkel 'pakket' werd ontvangen.
De blauwe led doet de slow blink.
Ik heb vandaag de firmware ge-update maar daarvoor had hij ook al dit gedrag dus aan het verschil tussen deze twee firmwares ligt het niet.
Op de MQTT interval is echt geen pijl te trekken.
[Voor 31% gewijzigd door MrMonkE op 10-03-2021 16:55. Reden: spelling + update info + biep!]
"Identicon"? More like "Obfuscaton".