Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baasandre
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 15:01
Mijn vraag
Alles staat uit bij google foto, geen back up meer, app heeft geen machtiging, synchronisatie is uit.
Telefoon samsung s20, als ik in de telefoon kijk >app > foto's >opslag
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yXFrrLmccPmpUx5oseMqQAvl4kk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rgwixQHYsqkmOewooShNcrs7.jpg?f=fotoalbum_large

In mijn galerij staat +/- 1 gb aan foto/ video

Gegevens gewist, verder niks met foto's gedaan, telefoon niet gebruikt, uur later zie ik dat de gegevens omhoog zijn gegaan.
Wordt er nou toch nog wat gesynct ?, al een uur lopen zoeken naar een antwoord...helaas niks kunnen vinden

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:09

g0tanks

Moderator CSA
Ik neem aan dat je bij het openen van de app nog je lokale foto's kunt zien? Die paar mb aan opslag zouden de thumbnails kunnen zijn die worden aangemaakt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik verplaats je vraag even van Client Software Algemeen naar de buren van Android smartphones.

Misschien idd nog wat administratief werk rond het verwijderen van oude backups? Logfiles of zo. Een paar MB is niet veel, als het daar bij blijft.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baasandre
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 15:01
Ja, in de galerij is nog alles te zien, had gelezen dat ondanks verwijderen of uitzetten google foto, synchronisatie naar de cloud gewoon doorgaat. Dus via stappenplan alles uitgezet.

Klinkt logisch dat het de thumbnails kan zijn

Bedankt voor verplaatsen, betreft een nieuwe telefoon,1 maand in gebruik.
Alles in de cloud is gewist, oude log files ook