Diablo II LoD - Welke hireling?

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:30
Ik loop nu met mijn lvl 25 necro in act III rond met een hireling uit de eerste act (ze is inmiddels level 22). Is het verstandig om een andere hireling te nemen? En zo ja, wat voor een kan ik er dan het best nemen?

Mijn necro is trouwens vooral een summoner.

omniscale.nl

Verwijderd

Gewoon houden, als ze sterft zou ik een nieuwe nemen (en niet resurrecten). Huur daarna gewoon een nieuwe die cold damage doet (vind ik altijd wel fijn) en ga die flink upgraden. (actIII zijn de rond level 24 d8 ik)

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
Ik weet niet hoe sterk die 1 act huurling van jou is, maar naar mijn mening heeft act3 de beste huurlingen, vooral de fast cast cold huurlingen zijn goed. Blijven op afstand, en bevriezen de vijand in no time *D .
En je zegt dat je een summoner bent, ik zou ook zeer veel skill points in bone spear steken. ik heb lvl 9 bone spear en deze doet zoŽn 88-95 dam :) .

Verwijderd

ik zou eerder de barbs uit act 5 kiezen...
die kereltje choppen, mits je ze goed uitrust, heel erg hard...
mijn lvl 45 *D hireling doet 400 tot nogwat dmg
chop chop chop, daar rolt weer een kop ;)

• posttoast
Op woensdag 15 augustus 2001 13:32 schreef Holy_Paladin het volgende:
Ik weet niet hoe sterk die 1 act huurling van jou is, maar naar mijn mening heeft act3 de beste huurlingen, vooral de fast cast cold huurlingen zijn goed. Blijven op afstand, en bevriezen de vijand in no time *D .
En je zegt dat je een summoner bent, ik zou ook zeer veel skill points in bone spear steken. ik heb lvl 9 bone spear en deze doet zoŽn 88-95 dam :) .
Bone spear heb ik nog nix ingestopt, wordt dan misschien wel eens tijd...

Nadeel van dat cold is natuurlijk wel dat ik bevroreren lijken niet kan resurrecten!
Op woensdag 15 augustus 2001 13:35 schreef Mastabikkel het volgende:
ik zou eerder de barbs uit act 5 kiezen...
die kereltje choppen, mits je ze goed uitrust, heel erg hard...
mijn lvl 45 *D hireling doet 400 tot nogwat dmg
chop chop chop, daar rolt weer een kop ;)
Lijkt me leuk, maar ik zit nog niet in act 5 :P

omniscale.nl

Verwijderd

oops, beter lezen |:( ...
naja dan kan je het beste zo'm hireling nemen uit act 3, das dan idd de beste keuze(totdat je in act 5 zit *D *D )

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Ik heb net nog een lvl 78 Barbarian gehuurd. FF uitgerust met een sword die damage op lvl doet. Kickt ass

Verwijderd

ik heb ook een necro die vooral met poison monsters te lijf gaat. en dus duurt het soms ff voordat ze neer vallen. ik heb een defensive hireling uit act2. waarom defensive? want die heeft zo'n defense aura van de paladin. zijn defense is meer dan 500. samen met een gemmed spear doet ie veel damage en kan ie zich goed staande houden als ie omringt is door veel monsters.

oh ja..mijn hireling is nog maar lvl 18, me necro is lvl 20

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:07
afhankelijk van wat je zelf bent lijkt me

amazon -> act2 merc/act 5 merc
barbarian -> act 1 merc/act3 merc
necro summoner -> ac2 merc/act5 merc
necro Fighter -> act 1 merc/act 3 merc
Paladin -> act 3 merc
Druid werebear/wolf -> act 1 merc/act 3 merc
Druid Elementalist -> Act2 merc/ Act 5 merc
Assasin -> Act 3 merc
Sorceress -> Act 5 Merc

dus het close combar / ranged verschil tussen classes

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

jah..voor sorc moet je ZEKER act 5 merc nemen :)
heb ook een lvl 78 barb merc en ff een 180 damage zwaardje aangedaan.. doet ie meer dan 1000 damage mee >:)

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:07
Ik ben een level 28 smite-adln, met concentration. Zeal als primaire attack (behalve als ik smite), en dadelijk FoH als ik voorbij level 30 ben.

Mijn Merc is nu level 26 mage fighter uit act 3, en hij heeft cold magic. Werkt GRUWELIJK goed....
hij freezed ze, ik hak er met zeal in. Bij PvP en tegen uniques smite ik ze in een stunlock en hakkuh maar.. :)

I want to live forever, so far.. so good.

• DeepSeven
Tering, klinkt allemaal cool, ik denk dat ik LoD ook maar eens ga aanschaffen, en icewind dale *D , maar ben nu met ToB bezig dus...
Ennuh.. vincentB, je zegt dat je veel lijken nodig hebt(dus je werkt veel met skelleten).
Je kunt ook beter je golems verbeteren, ik werk nu met 5 magic skelets, en 1 iron of fire(lvl 30 pas) golem, en sinds act 2 al niet meer met gewone skeletten, deze zijn gewoon waardeloos :? .

Verwijderd

In het begin zijn die act 3 hirelings wel goed, maar later is toch bijna alles of immune to cold, of bevriest slechts een zeer korte tijd.

Zelf heb ik nu een act 2 mirc, met blessed aim en een aardig lance, maar hij gaat wel sneller dood dan een act 5 merc, dus daar zal ik later waarschijnlijk voor gaan.

• Flapmo
  • Laatst online: 12:58

Flapmo

and back is gigi!

Zekers te weten die van act2!!

Neem die "combat" duwds want die hebben eerst prayer als aura en op bepaald lvl schijnen ze "Holy Freeze" te krijgen!!

Lekka lekka want die lansen doen veel damage en hij heeft altijd fast attack speed :P

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• posttoast
Op woensdag 15 augustus 2001 19:15 schreef Holy_Paladin het volgende:
Tering, klinkt allemaal cool, ik denk dat ik LoD ook maar eens ga aanschaffen, en icewind dale *D , maar ben nu met ToB bezig dus...
Ennuh.. vincentB, je zegt dat je veel lijken nodig hebt(dus je werkt veel met skelleten).
Je kunt ook beter je golems verbeteren, ik werk nu met 5 magic skelets, en 1 iron of fire(lvl 30 pas) golem, en sinds act 2 al niet meer met gewone skeletten, deze zijn gewoon waardeloos :? .
Ik heb in Raise Skelleton 3 punten zitten, de rest gaat inderdaad naar Golems en andere zaken. Maar ik gebruik wel wat Skelleton Mages, die zijn toch wel redelijk?

omniscale.nl

• DeepSeven
yup, skelleton mages zijn zeer goed, zeker ook een beetje upgraden, en als er een moeilijk gevecht komt, kun je ff net zo lang skelleton mages raise tot je de skelleten mage met cold dam hebt, die zijn het best en bevriezen de vijand, zeer relax, poison electrity en fire vind ik persoonlijk minder :r .

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 19:52 schreef Flapmo het volgende:
Zekers te weten die van act2!!

Neem die "combat" duwds want die hebben eerst prayer als aura en op bepaald lvl schijnen ze "Holy Freeze" te krijgen!!

Lekka lekka want die lansen doen veel damage en hij heeft altijd fast attack speed :P
de defense dudes krijgen holy freeze, zie the arreat summit (weet url niet uit me hoofd, ergens op www.blizzard.com/diablo2)
voor meer info over de act2 hireling

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04-11 11:33
Dit is de goede link: The Arreat Summit

Hij zit bij Battle.net niet bij Blizzard

There is no magic.

• posttoast
Ik heb nu een act II hireling met Defiance. Wordt dit vanzelf Holy Freeze, of kan ik beter een andere hireling halen?

omniscale.nl

Verwijderd

Als je bij die Act II hirelings in hun radius staat, krijg jij dan ook die aura? Of werkt het alleen op de hireling zelf?

Ik zit zelf nog steeds met een Lvl 27 Rogue uit Act I. Doe ik er slimmer aan om een andere te nemen? Zit nu in Nightmare (Paladin Lvl 38).

En dan nog iets, ik hoorde dat je beter gaan hireling kon nemen, omdat je dan meer experience kreeg. Is dit waar?

• posttoast
Op zaterdag 18 augustus 2001 18:21 schreef Vertex het volgende:
Als je bij die Act II hirelings in hun radius staat, krijg jij dan ook die aura? Of werkt het alleen op de hireling zelf?

Ik zit zelf nog steeds met een Lvl 27 Rogue uit Act I. Doe ik er slimmer aan om een andere te nemen? Zit nu in Nightmare (Paladin Lvl 38).

En dan nog iets, ik hoorde dat je beter gaan hireling kon nemen, omdat je dan meer experience kreeg. Is dit waar?
Die aura wordt gedeeld met iedereen in je party, dus ook met summoned creatures.

Volgens mij maakt het qua experience nix uit.

omniscale.nl

• posttoast
Ik heb trouwens de Angelic Mantle en Angelic Sickle, heeft iemand hier interesse in?

omniscale.nl

Verwijderd

Huh? Wat zijn dat?

• HitmanWVU
Angelic is een zaadset :) behalve als je de hele set hebt, maar in nightmare heb je het ook wel bekeken

Verwijderd

Ik speel nu in nightmare, is er een kans dat ik deze set daar kan vinden? Mijn magic find is nu +103%, red ik het daarmee of ligt het ook nog aan mijn level (38)?

Verwijderd

je lvl is te laag, je moet ff expen tot ongeveer lvl 50

scheelt een hoop

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

LoL
de kans dat je ook maar ooit een stuk van de griswold set ziet is 0,000001.. En blizzard zorgt ervoor dat je er in 1.09 NOG minder rares en uniques en set droppen.. (Dat heb ik gehoord dan)

• posttoast
Op zaterdag 18 augustus 2001 23:48 schreef HitmanWVU het volgende:
Angelic is een zaadset :) behalve als je de hele set hebt, maar in nightmare heb je het ook wel bekeken
Daar was ik al bang voor, verkopen dan maar! ;)

Maar om terug te komen op mijn eerdere vraag: weet iemand of het aura van zo'n act II hireling ook nog anders wordt? Hij heeft bij mij nu Defiance, maar ik zou graag Holy Freeze zien...

omniscale.nl

• Shade

Shade

GuRa

Op zondag 19 augustus 2001 12:14 schreef VincentB het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor, verkopen dan maar! ;)

Maar om terug te komen op mijn eerdere vraag: weet iemand of het aura van zo'n act II hireling ook nog anders wordt? Hij heeft bij mij nu Defiance, maar ik zou graag Holy Freeze zien...
Na lvl 55.

Edit : Je moet hem we lgehuurd hebben in normal difficulty, anders werkt het niet..

• posttoast
Op zondag 19 augustus 2001 15:43 schreef Shade het volgende:

[..]

Na lvl 55.

Edit : Je moet hem we lgehuurd hebben in normal difficulty, anders werkt het niet..
Waarom moet je hem op normal difficulty gehuurd hebben?!

omniscale.nl

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Dan huur je hem in NM daar is het lvl van die gasten hoger. Rond de 40-50 dacht ik uit mijn hoofd en daar is de kans dat ze holy freeze hebben groter.

Maar Griswold legacy kunnen jullie vergeten trouwens. Bij mij in de clan zijn er 2 die hem hebben (alleen de armmor dan) maar je mag er flink wat voor neerleggen.

Zoek zelf alleen nog Tal Rasha's amu en armor (alleen armor is niet ruilbaar als je ziet wat daarvoor word gevraagd oeijoeijoei) dan heb ik die compleet.

De kans op sets is volgens mij soms nog lager dan Uni's. Aangezien ik sommige uni's 2 a 3 keer heb gevonden en nog maar 2 set items (except) in het totaal.

There is no art to find the minds construction in the face

• Shade

Shade

GuRa

Op zondag 19 augustus 2001 23:49 schreef VincentB het volgende:

[..]

Waarom moet je hem op normal difficulty gehuurd hebben?!
Anders werkt het niet, dat zeg ik toch, luister niet naar muppet.

No offense of course :P

• HitmanWVU
Op maandag 20 augustus 2001 09:21 schreef -Muppet- het volgende:
Dan huur je hem in NM daar is het lvl van die gasten hoger. Rond de 40-50 dacht ik uit mijn hoofd en daar is de kans dat ze holy freeze hebben groter.

Maar Griswold legacy kunnen jullie vergeten trouwens. Bij mij in de clan zijn er 2 die hem hebben (alleen de armmor dan) maar je mag er flink wat voor neerleggen.

Zoek zelf alleen nog Tal Rasha's amu en armor (alleen armor is niet ruilbaar als je ziet wat daarvoor word gevraagd oeijoeijoei) dan heb ik die compleet.

De kans op sets is volgens mij soms nog lager dan Uni's. Aangezien ik sommige uni's 2 a 3 keer heb gevonden en nog maar 2 set items (except) in het totaal.
De kans op exeptional set items is inderdaad lager dan uniques, maar gewone set items niet

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb het net een paar dagen , ik snap het nog niet zo goed, maar HitmanWVU leert me het goed ;)

Verwijderd

Kan een deel van Griswold's Legacy uberhaupt wel neervallen in Normal of Nightmare?

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mijn hersens zeggen van niet, maar dat kan ik ook fout hebben , heb namelijk niet veel hersens om naar te luisteren :)

• HitmanWVU
Gelukkig is sauron een newb op het gebied van d2. En ik zeg dat die griswold ALLEEN in hell kan vallen, want als je goed op de site van blizzard/battle.net hebt gekeken zie je staan dan je alleen elite items in hell kan vinden.
Pagina: 1