Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gezocht: naam snoepgoed

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyberdemon
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 20:43
Hier ben ik weer.

Ik zoek deze keer de naam van een rood of groen snoep stick(je)/sliert met een witte vulling. Kan zijn dat je ze ook in andere kleuren hebt maar heb ze zelf alleen nog maar in groen en rood gezien.
Ze zijn heel zoet, zacht en buigbaar. Je vind ze vaak al dan niet in het groot in nachtwinkels.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16-06 17:43

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyberdemon
Yep. Beide linkjes zijn ze. Heb ondertussen na wat verder Google de extra grote gevonden die ze in de nachtwinkels verkopen.
Hartelijk bedankt voor de tips!

[Voor 15% gewijzigd door Cyberdemon op 07-03-2021 22:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 07-05 18:53

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Farezz
  • Registratie: augustus 2015
  • Nu online
Dynamietstaafjes :D

Heerlijk spul.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyberdemon
Dat is inderdaad wat ik zocht.
Helaas elders besteld met een minder maar toch nog goede prijs. Handig voor volgende keer. Had ze eerst bij bol.com gevonden. 17 euro voor 30 stuks 😐 nu heb ik voor 18 euro 90 stuks. Diezelfde doos van damel Jumbo staat wel bij snoep discount bijna 13 euro. Bij snuffelstore.be bestelt voor 6 euro per doos

[Voor 23% gewijzigd door Cyberdemon op 07-03-2021 22:18]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True