Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Levensduur Atag Blauwe Engel 2

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wtrikken
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 29-04 15:10
Mijn vraag
...
Mijn Cv ketel, Atag Blauwe Engel 2, draait al sinds oktober 1999 naar tevredenheid.
Word het , ondanks dat, geen tijd voor een zuinigere ketel? Of moet ik de raad van de cv monteur volgen die zegt, zolang je geen grote kosten krijgt, niet vervangen. O-)
...

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 20-06 21:16
Ik heb hem na 19 jaar weggedaan maar liep nog prima. Wat mij wel beviel is de hoeveelheid info die je uit het apparaat krijgt.

Mijn nieuwe vaillant is wel wat zuiniger, vooral in het warme water.

Als je je er prettig bij voelt, lekker laten hangen. De winter is toch voorbij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xanax959
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 11:07

Xanax959

relax...

Laat hem lekker hangen en kijk alvast rustig rond voor een andere/ reserveer geld voor aankoop.

Atari portfolio Dos 2.11

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True