Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

KAKU AC-2300-HC aansluitschema voor hotelschakeling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Menn_o
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 23-04 14:56
Goedenavond,

In mijn hal heb ik een bestaande hotelschakeling voor de lamp op de overloop (andere schakelaar zit bovenaan de trap). Met de herinrichting van de hal komt er een spiegel voor 1 van de bestaande schakelaars. Nu wil ik deze schakelaar vervangen voor een draadloze schakelaar. Nu is het me na het lezen van de handleiding nog niet duidelijk hoe ik de KAKU AC-2300-HC moet aansluiten om de functie van een van de schakelaars in een bestaande hotelschakeling te vervangen. Kan iemand me helpen?

Mvg

Menno

• basnis
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22-06 17:37
Zoals ik de handleiding begrijp sluit je de KAKU AC-2300-HC aan op de nul en de fase, de lamp op de nul en de "L↓".
De schakelaar die blijft bestaan is aangesloten op de fase en er gaat een schakeldraad naar "S". De schakelaar die komt te vervallen heeft nu geen functie meer, en het is geen hotelschakeling meer, maar een lamp met 1 schakelaar en een KAKU aansturing.

Als je de schakelaar achter de spiegel wil behouden (voor de toekomst, je kinderen of het moment dat de spiegel je niet meer aan staat) dan komt op de ene schakelaar de fase binnen, gaan er twee schakeldraden tussen de schakelaars en gaat er een schakeldraad van de tweede schakelaar naar de KAKU AC-2300-HC. Op de KAKU AC-2300-HC komen dan binnen: "N" van het stroomnet, "N" die van de lamp komt, " "L↓". die van de lamp komt, schakeldraad op "S" die van de tweede schakelaar komt en de "L" van het stroomnet.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True