Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke fan schroeven heb ik nodig?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• F T
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 11-06 14:47
Ik hoop dat dit het goede subforum hiervoor is. Ik heb een simpele vraag over ventilator schroeven.
Ik ben van plan 2x 120mm fans aan de buitenkant van mijn case te monteren, dit is mogelijk. In principe zitten de gaten al, maar ik heb alle schroeven al gebruikt voor de andere fans.
Aangezien ze aan de buitenkant gemonteerd moeten worden heb ik lange schroeven nodig, niet de gewone korte die je bij elke case vind.
Heb ik fan schroeven nodig zoals die van waterkoeling radiators? En waar vind ik deze? Een linkje zou fijn zijn. Ik heb er maar 8 nodig, dus een uitgebreid schroevenset wil ik liever niet kopen.
Of kan ik gewoon een bepaald type vinden bij de bouwmarkt?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 18:50
Bij de bouwmarkt M3 of M4. Zijn verkrijgbaar van 10 mm tot 50 of 60 mm lang. Eventueel ringen gebruiken als de gatdiameter van case/fan verschilt.

Soms ben ik bijna gelukkig

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True