MSI K7T Turbo - Limited edition of niet??

Pagina: 1
Acties:

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:13
Wat zijn precies de verschillen tussen de normale uitvoering van de k7t turbo en de LE??

Op de MSI site:
K7T turbo
K7T turbo Limited Edition

De LE heeft onder andere D-Bracket en USB pc2pc. Die laatste snap ik wel wat dat betekend en daar zal ik geen gebruik van maken. Maar wat is die D-Bracket ??

En zijn er verder nog verschillen tussen deze 2 planken die ik zou moeten weten als ik de keuze maak welke ik wil gaan kopen? Welke zouden jullie kopen?

Alvast bedankt voor de (zinnige) reacties :)

...

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
d-bracket
http://www.msi.com.tw/support/techexpress/special_tech/d_bracket.htm

een bracket voor je D-leds

verder zou ik even naar de prijs kijken, en tja, als je allemaal raampjes in je kast hebt ofzo staat een mobo met rode PCB wel stoer natuurlijk :)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

Ik zou voor de normale versie gaan (behalve als het prijsverschil miniem is). De features die jij noemt zijn de enige extra's, verder zijn de borden precies gelijk.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:24
wow

die d-bracket is wel stoer :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:06

Richard

Kuru Kuru Kururin

Je krijgt een superdeluxe mooi opstartscherm als je bios aan het posten is. (dat waren jullie vergeten)

Ik vind het de prijs die je meer moet betalen wel waard.

PC-2-PC is dat je 2 PC's aan elkaar kan pluggen d.m.v een USB kabel die je er ook bij krijgt, ik vind dat xtra geld dus wel waard want een USB 2 USB kabel kost ook al snel los 80 piek.

20*350ZO45°

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ik zou voor de LE gaan omdat die simpel weg maar een paar tientjes scheelt met de normale en je daar weer wat extra snufjes voor krijgt .

En het staat erg stoer als je een raam in je case hebt dat rode pcb ;):9

Turn it off and on again.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:42
Moest een PC voor iemand samenstellen, spul gekocht bij Funprice, K7T Turbo koste meer als de LE, keus makkelijk :+ (fl 328,-)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

qua prijs scheelt het toch niet zoveel ???
ik zou mooi voor de LE gaan...dies wel gaaf..

ik d8 dat die een tijdje geleden inkoop 13 piek duurder was dan de normale versie...
kweet het niet 100% zekers meer...
Pagina: 1