Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een kleine maar krachtige en stille mini pc die geschikt is voor dagelijks werk maar ook goed overweg kan met programma's zoals Photoshop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een nieuwe behuizing, goede CPU, geheugen en opslag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben door een ander topic erg onder de indruk van de ASRock barebone
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als-ie maar stiller is dan m'n huidige Spire pc
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Even meekijken of alles wel bij elkaar past!
Afijn, het zal duidelijk zijn. Ik heb vroeger veel pc's zelf gebouwd en toen was het ook een dingetje om te zorgen dat alles wel compatibel met elkaar was zoals type geheugen en moederbord.
Mijn laatste pc is een Spire en die heb ik compleet in elkaar gezet gekocht maar ik wil nu wel weer eens zelf iets in elkaar knutselen. Maar omdat ik er al een tijdje uit ben wil ik vragen aan jullie of wat ik bij elkaar heb gezocht ook gaat werken als het in elkaar is gezet. Thanks alvast voor het meedenken.
Dit is mijn lijstje:
Ik wil een kleine maar krachtige en stille mini pc die geschikt is voor dagelijks werk maar ook goed overweg kan met programma's zoals Photoshop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een nieuwe behuizing, goede CPU, geheugen en opslag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben door een ander topic erg onder de indruk van de ASRock barebone
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als-ie maar stiller is dan m'n huidige Spire pc
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Even meekijken of alles wel bij elkaar past!
Afijn, het zal duidelijk zijn. Ik heb vroeger veel pc's zelf gebouwd en toen was het ook een dingetje om te zorgen dat alles wel compatibel met elkaar was zoals type geheugen en moederbord.
Mijn laatste pc is een Spire en die heb ik compleet in elkaar gezet gekocht maar ik wil nu wel weer eens zelf iets in elkaar knutselen. Maar omdat ik er al een tijdje uit ben wil ik vragen aan jullie of wat ik bij elkaar heb gezocht ook gaat werken als het in elkaar is gezet. Thanks alvast voor het meedenken.
Dit is mijn lijstje:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-10700F Boxed | € 259,- | € 259,- |
1 | Barebones | ASRock DeskMini H470 Series | € 162,55 | € 162,55 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws F4-2666C19D-32GRS | € 183,- | € 183,- |
1 | Solid state drives | Crucial P2 1TB | € 95,- | € 95,- |
Totaal | € 699,55 |