Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Andere resolutie, beperkte refreshsnelheid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jim-key
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 20-06 02:07
Beste Tweakers,

Ik was aan het rondpluizen in mijn game instellingen om te kijken of ik alles wat soepeler kon laten verlopen, eerste optie natuurlijk; resolutie verlagen.

Echter wanneer ik de resolutie verlaag kan ik enkel de hz op 60 zetten, niet op 75 (monitor). 75 hz is enkel optioneel bij 3440*1440 en 1920*1080 (in sommige games).

natuurlijk is 60 en 75 geen dag en nacht verschil, maar ik was wel benieuwd waardoor dit komt. Nvidia configuratiescherm geeft zelfs de 75 hz optie exclusief bij 3440*1440

Monitor: pricewatch: Iiyama ProLite XUB3493WQSU-B1 Zwart

GPU: pricewatch: Asus ROG STRIX-GTX1060-O6G-GAMING (Via DP)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:20
Bij bv 1280x1024 kun je ook 75Hz gebruiken:

En anders kun je eens proberen hoe de monitor reageert als je een custom instelling in de Nvidia drivers aanmaakt en zo een hogere refreshrate forceert bij je gewenste resolutie.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True