Toon posts:

Printbare puzzels

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 31-07 23:09
Goedemiddag allen,

kan iemand mij helpen aan printbare puzzels? Ik zoek een x-aantal puzzels die ik op een afdeling met bewoners kan leggen zodat deze zich kunnen vermaken. Het gaat dan om sudoku, woordzoekers en andere "makkelijke" puzzels. het liefst in PDF zodat ik ze hier kan opslaan en afdrukken.

Alvast bedankt voor het meehelpen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 17:38
Wil je ze zelf kunnen maken? Of moeten ze voorgemaakt zijn?
want ik ken wel websites die sudoku's "genereren" (je kan zelf moeilijkheidsgraad instellen).
Dan kan je telkens nieuwe uitprinten, en zul je ook "nooit" op raken (natuurlijk is er geen oneindig aantal verschillende sudoku's, maar hey, de bewoners leven ook niet oneindig) .

zelfde geld voor woordzoekers - wil je kant en klaar of wil je zelf woorden bedenken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CamelNLD
Het gaat om kant en klare, maar ik wil die generator ook wel proberen.

[Voor 45% gewijzigd door CamelNLD op 07-03-2021 12:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 17:38
https://www.nvorwo.nl/rekenpuzzels-en-breinkrakers/ of toch hoger niveau? (geen idee welke bewoners je hebt, kan van alles zijn)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CamelNLD
Het is een hele diverse woongroep. De leeftijd varieert van 19 tot 99.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Games
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17:29
@CamelNLD
Ik heb zelf geen ervaring met 3d printen, maar ik zit op de server (als Mauricius) "mechanical puzzles" van discord. Het is een puzzle community over allerlei soorten puzzles. En in de channel 3d-printing kun je genoeg vinden en vragen wat gratis is om te printen.

Tevens zijn er ook etsy pages, waar je files kan kopen om te printen.

Edit: Te snel gelezen jij zoekt gewoon iets om op papier te printen. 8)7

[Voor 11% gewijzigd door Games op 07-03-2021 18:49]

AMD Ryzen 7 2700X, Asus ROG Strix B450-I Gaming, G.Skill Flare X F4-3200C14D-16GFX, MSI GeForce RTX 2080 Duke 8G OC, Crucial MX500 m.2 1TB, Seasonic Prime Titanium Fanless 600W, Acer Predator XB271hubmiprz

• CamelNLD
Games schreef op zondag 7 maart 2021 @ 18:42:
@CamelNLD

Edit: Te snel gelezen jij zoekt gewoon iets om op papier te printen. 8)7
Geen probleem, in ieder geval bedankt voor het meedenken.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee