Toon posts:

Videokaart voor Lenovo Bantry CRB bord

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zuiverekoffie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-03 15:47
Hallo, een (amerikaanse) vriendin van mij heeft een oudere PC, Lenovo (blijkbaar) met alleen een onboard videokaart, en ze wil daar graag een videokaart in hebben.

Ze wil dan kijken op Ebay voor een 2ndehands, goedkope videokaart, ik vraag mij dus af of iemand weet of dit bord wel de meeste videokaarten ondersteund? Het ding is ong 5-6 jaar oud.

Ik heb haar CPU-z laten installeren omdat ze er weinig van weet

Ik heb eigenlijk 2 vragen, weet iemand of hier de meeste standaard videokaarten in passen, en heeft iemand enig idee wat een goede (maximale) kaart zou zijn voor dit type PC?
Ze wil geen dure nieuwe videokaart of zo, maar eentje van paar jaar oud zodat ze wat spellen kan spelen met meer dan 5 pixels.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Lijkt dat de meeste kaarten wel gaan werken, desnoods na een voeding upgrade.
YouTube: 270$ Budget gaming pc lenovo h50 a10

Kijk dan eens naar een gebruikte GTX 760/950/960 of HD 7850/7870/R9 270/270X

Volgens mij zit er een 280w FSP voeding in. Zonder voedingupgrade zou ze naar een GTX 750Ti/GTX 1050Ti of RX 460/560 kunnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Nu online
Welke cpu zit in het systeem?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zuiverekoffie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-03 15:47
Deze;

Ze kan de watts niet echt vinden ook niet op een sticker of zo, maar het is een stock Lenovo dus dat zal wel 280W zijn.
Verder heeft ze 12 GB RAM DDR3

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee