Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om met deze pc build op 1440p 144hz te gaan gamen, ik zou graag de volgende games willen spelen: COD Warzone, Castle Story, Evil Genius 2, Battlefield 5, Assassin's Creed Odyssey, Assassin's Creed Valhalla en Sea of Thieves.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van maximaal 1200 euro en dit is exclusief de videokaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een MSI GeForce GTX 1080 armor 8G OC, Corsair 4000D Airflow als case en een AOC CQ27G2U/BK 1440p 144hz als monitor. De rest van mijn oude pc gaat niet mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een lijstje gemaakt met de dingen die mij wel goed leken, verder past er in mijn case 2 ssd's en ben ik van plan om in de toekomst mijn videokaart te upgraden naar een RTX 3080
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta voor alles open, maar heb ik geen belang bij RGB.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben van plan om bij sommige games een controller te gebruiken dus het zou fijn zijn als dit ook mogelijk is. Een koele en stille build is van harte welkom.
Ga je overklokken?
Ik heb geen verstand van overklokken dus lijkt mij dit ook niet handig
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen op mijn huidige lijstje. Eventuele aanpassingen of suggesties zijn van harte welkom.
Dit is wat ik tot nu toe heb gevonden
Groeten Dusek
Ik ben van plan om met deze pc build op 1440p 144hz te gaan gamen, ik zou graag de volgende games willen spelen: COD Warzone, Castle Story, Evil Genius 2, Battlefield 5, Assassin's Creed Odyssey, Assassin's Creed Valhalla en Sea of Thieves.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van maximaal 1200 euro en dit is exclusief de videokaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een MSI GeForce GTX 1080 armor 8G OC, Corsair 4000D Airflow als case en een AOC CQ27G2U/BK 1440p 144hz als monitor. De rest van mijn oude pc gaat niet mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een lijstje gemaakt met de dingen die mij wel goed leken, verder past er in mijn case 2 ssd's en ben ik van plan om in de toekomst mijn videokaart te upgraden naar een RTX 3080
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta voor alles open, maar heb ik geen belang bij RGB.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben van plan om bij sommige games een controller te gebruiken dus het zou fijn zijn als dit ook mogelijk is. Een koele en stille build is van harte welkom.
Ga je overklokken?
Ik heb geen verstand van overklokken dus lijkt mij dit ook niet handig
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen op mijn huidige lijstje. Eventuele aanpassingen of suggesties zijn van harte welkom.
Dit is wat ik tot nu toe heb gevonden
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3800X (BOX) Boxed | € 313,98 | € 313,98 |
1 | Moederborden | MSI B550-A PRO | € 128,85 | € 128,85 |
4 | Ventilatoren | be quiet! Shadow Wings 2 | 120mm PWM White, 120mm | € 16,50 | € 66,- |
1 | Toetsenborden | Corsair K63 Compact Mechanical Gaming - Cherry MX Red (US) | € 84,90 | € 84,90 |
1 | Muizen | Corsair Ironclaw RGB Wireless | € 77,99 | € 77,99 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2Z3600C18 | € 95,- | € 95,- |
1 | Voedingen | Corsair RM850 (2019) | € 124,99 | € 124,99 |
1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 1TB | € 105,05 | € 105,05 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 119,90 | € 119,90 |
Totaal | € 1.116,66 |
Groeten Dusek