Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

ASUS ROG Strix SCAR 17

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mvalentin92
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 03-06 01:02
Beste tweakers,

Na lang wachten is mijn ASUS ROG Strix SCAR 17 G733QS-HG015T eindelijk binnengekomen :)
Het is echt een beestje en voldoet aan al mijn verwachtingen. Het enige punt waar ik tegenaan loop is de spatietoets. Hij lijkt "zwaarder" te zijn dan de overige keys. Moet vrij hard drukken om de toetsaanslag te maken.

Is er toevallig iemand met een SCAR laptop die hetzelfde ervaart? Waag maar een gokje voordat ik de laptop retourneer.

Alvast bedankt!

pricewatch: ASUS ROG Strix SCAR 17 G733QS-HG015T

Alle reacties

• NielsFL
  • Registratie: februari 2020
  • Niet online
Hoe is dit afgelopen?

Tweakers adviseert vandaag een Scar, dus ik ben wel benieuwd naar de uiteindelijke kwaliteit: https://tweakers.net/revi...amd-of-een-intel-cpu.html

• mvalentin92
Helaas retour gestuurd. Vond het zelf te storend.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mvalentin92
Ik zou het gewoon proberen. Bevalt het niet, stuur je het terug :-)

• Hadespuiter
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 13:47
NielsFL schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:26:
Hoe is dit afgelopen?

Tweakers adviseert vandaag een Scar, dus ik ben wel benieuwd naar de uiteindelijke kwaliteit: https://tweakers.net/revi...amd-of-een-intel-cpu.html
Tweakers lijkt niet op de hoogte van het ontbreken van een mux schakelaar op deze laptop wat met name in e-sport gaming voor serieuze prestatieafname leidt i.v.m. laptops die de schakelaar wel hebben. En dan heb ik het niet over een paar procent maar 50% slechter.
Tenzij je een externe monitor aansluit via usb-c, dan treedt het probleem niet op.

[Voor 6% gewijzigd door Hadespuiter op 30-05-2021 00:56]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True