Op steeds meer plaatsen, in winkels en webshops, zie je tweedehands laptops. Ik zou graag weten waar ze deze partijen opkopen. Het gaat meestal om zakelijke systemen. Nu snap ik dat ze dit niet gaan geven en misschien medetweakers ook wel niet, maar wil toch een poging wagen. Ik heb wel gegoogled en kom dan wel op diverse veiling sites, maar weet niet of dit de manier is. Dus mijn vraag is, heeft iemand hier ervaring mee en eventueel een betrouwbaar adresje? Eventuele andere tips waar op te letten zijn ook meer dan welkom.
Bedrijven vernieuwen periodiek hun laptops. De oude worden dan opgekocht, refurbished en weer verkocht. Meer is het niet. Je zult je dus als opkoper moeten melden bij bedrijven. Denk eraan dat het om grote partijen kan gaan.
[Voor 49% gewijzigd door EXX op 06-03-2021 19:37]
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Zoals @EXX al melde gaat het vaak om zakelijke laptops, maar ook zitten er vaak systemen van overheden en scholen bij.
https://dealer.mr-at.nl/
Zo weet ik dat mr-at een leverancier is aan veel computerwinkels. Zij kopen ze per honderden op bij scholen en bedrijven, en als lokale computerwinkel of webshop kan je ze dan per 5 of 10 van hun overnemen.
https://dealer.mr-at.nl/
Zo weet ik dat mr-at een leverancier is aan veel computerwinkels. Zij kopen ze per honderden op bij scholen en bedrijven, en als lokale computerwinkel of webshop kan je ze dan per 5 of 10 van hun overnemen.
Als je er een beetje op let zie je dat vaak wanneer ze daar bij mr-at een aanbieding hebben, je lokale computerboer deze aanbieding een week later heeft.Ook kunnen scholen hun oude ICT apparatuur bij ons inruilen of aan ons te koop aanbieden. De eventuele restwaarde kan in mindering worden gebracht op uw lopende bestelling of worden uitgekeerd, informeer naar de mogelijkheden.
.......
De gebruikte apparatuur die wordt aangeboden is afkomstig uit het bedrijfsleven, deze hoogwaardige apparatuur is uitermate geschikt voor hergebruik.
@dejeroen bedankt man! Hier ga ik eens dieper in duiken.