Ik heb de UHD42 maar dat is vrijwel dezelfde als het goed is als de UHD35 op een paar beeldinstellingen na.
Ik kreeg dus ook 3d niet aan de gang en echt van alles geprobeerd en gewisseld. Nieuwe kabel, korte kabel, nieuwe pc, laptop, kantoor pc, nieuwe receiver en ook uitgebreid contact gehad met verkoper en Optoma maar niet kunnen oplossen. 2 oude beamers (acer en optoma) werkte 3d in iedere combinatie die ik probeerde.
Op een gegeven moment was het zelfs zo dat mijn PC crashte en ik mijn videokaart opnieuw moest installeren wat pas lukte nadat ik de beamer had vervangen voor een monitor.
Gelukkig ging er ook binnen 3 maanden een pixel stuk dus ter reparatie gestuurd met het hele 3d verhaal erbij. DMD vervangen voor pixel probleem is opgelost. Voor de 3D problemen is het het mainboard vervangen, gereset, upgedate, instellingen gewijzigd en uitvoerig getest met een blu-ray speler.
Alles aangesloten nog steeds geen 3D weer uitgebreid contact met Optoma gesproken tot ze met het verhaal kwamen dat via de PC geen side by side aan kan (zie gebruiksaanwijzing.)
Knappe jongen die dat kan vinden in de gebruiksaanwijzing het staat namelijk niet in het 3D menu maar onder compatibel resoluties en dan nog kom je er bijna niet achter. Overal staan namelijk de opties aangevinkt behalve bij de 3D.
PC kan alleen Frame Sequentals aan.
Blu-Ray kan die weer juist niet aan maar wel de andere formats.