3 d kijken met optoma uhd 35

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeun
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-02-2023
Mijn vraag
ik wil graag 3 d films kijken maar als ik dan een sbs 3 d film kijk dan kan ik het 3 d menu niet in het blijft grijs
zie wel de 2 aparte delen van de film op het doek maar kan ze niet samenvoegen
weet iemand iets hiervan
gr hans ...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:32
Kan dat ding wel sbs 3d aan? Zou dat eerst eens onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeun
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-02-2023
volgens de specificaties full 3 d incl alle andere manieren om 3 d te kijken ook sbs
ik denk dat hij het signaal van 3 d kijken niet herkent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zworba
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-11-2024
Jouw probleem is dat je resolutie waarschijnlijk te hoog staat. Voor 3d zal 60hz te weinig zijn, dus downscalen naar 1080p 120hz or more.

* knip *

Verder; geen topic omhoog schoppen en overnemen. Daarnaast heb je ook een eigen topic gestart. Verder dus in Iemand ervaring met DLP link 3d projectors?.

[ Voor 109% gewijzigd door S1NN3D op 12-09-2021 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Ursem
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 21-10-2021
Ik heb de UHD42 maar dat is vrijwel dezelfde als het goed is als de UHD35 op een paar beeldinstellingen na.
Ik kreeg dus ook 3d niet aan de gang en echt van alles geprobeerd en gewisseld. Nieuwe kabel, korte kabel, nieuwe pc, laptop, kantoor pc, nieuwe receiver en ook uitgebreid contact gehad met verkoper en Optoma maar niet kunnen oplossen. 2 oude beamers (acer en optoma) werkte 3d in iedere combinatie die ik probeerde.
Op een gegeven moment was het zelfs zo dat mijn PC crashte en ik mijn videokaart opnieuw moest installeren wat pas lukte nadat ik de beamer had vervangen voor een monitor.
Gelukkig ging er ook binnen 3 maanden een pixel stuk dus ter reparatie gestuurd met het hele 3d verhaal erbij. DMD vervangen voor pixel probleem is opgelost. Voor de 3D problemen is het het mainboard vervangen, gereset, upgedate, instellingen gewijzigd en uitvoerig getest met een blu-ray speler.
Alles aangesloten nog steeds geen 3D weer uitgebreid contact met Optoma gesproken tot ze met het verhaal kwamen dat via de PC geen side by side aan kan (zie gebruiksaanwijzing.)
Knappe jongen die dat kan vinden in de gebruiksaanwijzing het staat namelijk niet in het 3D menu maar onder compatibel resoluties en dan nog kom je er bijna niet achter. Overal staan namelijk de opties aangevinkt behalve bij de 3D.
PC kan alleen Frame Sequentals aan.
Blu-Ray kan die weer juist niet aan maar wel de andere formats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjako2
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 02-06-2023
Ik had hetzelfde probleem maar het is opgelost, zei het met enige moeite. Als de 3d film draait druk ik op de 3d knop op de afstandsbediening en kies 3d on. Dat doe ik door op het pijltje naar links te drukken. Soms moet ik het een paar x proberen maar dan heb ik zeer goed 3d beeld.
Pagina: 1