Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat te doen bij een gehacked gmail account

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views

• milotic
  • Registratie: april 2019
  • Nu online
Mijn gemail is gehacked in afwachting van google (120 uur) wil ik toch graag me email aanpassen! Kan ik dit echter doen zonder bij me andere te kunnen?

Groet en alvast bedankt.

• jack zomer
  • Registratie: oktober 2020
  • Nu online
Vermoedelijk niet.
Bijna elke bedrijf zal een mail sturen naar je huidige email om een wijziging naar een nieuw e-mailadres mogelijk te maken..

Hoe ben je gehackt? Hoe is je mail gehackt?

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 14:20

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Hoe gaat dit topic in Lieve Adjes je helpen denk je?

Neem even onze Quickstart door, kies een beter forum (bijv. Privacy & Beveiliging) en probeer 't dan nog eens opnieuw ;)

Oh, wacht, je wil je Tweakers email aanpassen? In dat geval: doe even een topicreport op dit topic met je e-mailadres en dan kijken we even wat we kunnen doen voor je.

[Voor 32% gewijzigd door RobIII op 06-03-2021 17:31]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• milotic
  • Nu online
jack zomer schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:29:
Vermoedelijk niet.
Bijna elke bedrijf zal een mail sturen naar je huidige email om een wijziging naar een nieuw e-mailadres mogelijk te maken..

Hoe ben je gehackt? Hoe is je mail gehackt?
pokimon go

• milotic
  • Nu online
RobIII schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:29:
Hoe gaat dit topic in Lieve Adjes je helpen denk je?

Neem even onze Quickstart door, kies een beter forum (bijv. Privacy & Beveiliging) en probeer 't dan nog eens opnieuw ;)

Oh, wacht, je wil je Tweakers email aanpassen? In dat geval: doe even een topicreport op dit topic met je e-mailadres en dan kijken we even wat we kunnen doen voor je.
mag ik je dm doen?

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Waarom niet gewoon een TR? Dan kan een andere mod je ook helpen...?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Inmiddels heb je me (toch) DM'ed. Laten we dan maar even daar verder gaan...

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True