Mijn gemail is gehacked in afwachting van google (120 uur) wil ik toch graag me email aanpassen! Kan ik dit echter doen zonder bij me andere te kunnen?
Groet en alvast bedankt.
Groet en alvast bedankt.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 06-03-2021 17:31 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
pokimon gojack zomer schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:29:
Vermoedelijk niet.
Bijna elke bedrijf zal een mail sturen naar je huidige email om een wijziging naar een nieuw e-mailadres mogelijk te maken..
Hoe ben je gehackt? Hoe is je mail gehackt?
mag ik je dm doen?RobIII schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 17:29:
Hoe gaat dit topic in Lieve Adjes je helpen denk je?
Neem even onze Quickstart door, kies een beter forum (bijv. Privacy & Beveiliging) en probeer 't dan nog eens opnieuw
Oh, wacht, je wil je Tweakers email aanpassen? In dat geval: doe even een topicreport op dit topic met je e-mailadres en dan kijken we even wat we kunnen doen voor je.
Waarom niet gewoon een TR? Dan kan een andere mod je ook helpen...?
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Over mij
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq