Toon posts:

hoe een planet home page verwijdern

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• jannes61
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 08-03-2021
ik heb al een lange tijd een home-page van planet, nu ik er de laatste tijd niets meer mee doe wil ik deze verwijderen.
Het begin voor deze home-page t is indertijd gedaan door een kennis en ik hield hem bij. Heb weinig gegevens ervan. Wie weet hoe ik moet handelen om deze home-page te verwijderen

Alle reacties

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:15
Als je nog inloggegevens hebt: inloggen met een FTP programma en alles weghalen.

Soms ben ik bijna gelukkig

• jannes61
ik heb alleen een klantnummer en gebruikersnaam. Welk FTP programma wordt bedoelt?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bestaat dat nog? Als je ook een @planet e-mailadres hebt zal dat waarschijnlijk wel dezelfde login hebben.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je bent niet de enige: https://forum.kpn.com/int...de-planet-homepage-476178

Kennelijk moet je dus nu bij KPN zijn om dit op te (kunnen) lossen. Wanneer je nog inloggegevens hebt of weet kom je verder.

Deze is ook nog de moeite waard om te lezen, daar staat ook nog wat technische info in:
https://forum.kpn.com/int...ik-niet-verwijderd-493722

[Voor 28% gewijzigd door sypie op 06-03-2021 17:20]

• jannes61
ja ik moet nu bij KPN zijn, heb alleen een klantnummer en gebruikersnaam, ga der link lezen

• jannes61
hallo Marzman, ja ik heb inderdaad nog een planet e mail adres, heb je een idee waar ik dan moet zijn?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:31

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Probeer dit eens voor je inloggegevens?
De truc is om in je mijnkpn omgeving te kijken hoe daar je primaire e-mail is geformatteerd. Dit is de oude Planet 'mailbox aanduiding' @planet.nl, dus bijv. Janse001@planet.nl, en deze moet je dan als username invullen. Hierbij gebruik je dan het wachtwoord van deze zelfde mailbox.
Kan je wel verbinding maken met home.planet.nl of home.kpn.nl?

[Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 06-03-2021 18:25]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• jannes61
hallo bos, nee beide lukt niet wordt doorgestuurd naar de home page van KPN

• AW_Bos

AW_Bos

jannes61 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 18:35:
hallo bos, nee beide lukt niet wordt doorgestuurd naar de home page van KPN
We hebben het hier over FTP. Dat heeft niks met doorsturen te maken.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:49

g0tanks

Moderator CSA
Het probleem heeft eerder te maken met de provider dan software, dus ik verplaats het topic van CSA naar Internetproviders en Hosting

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:46

lasharor

7 december 2004

Ga naar: Alhoewel goedbedoeld, vind ik het linkje toch wat discutabel

Host = ftp://home.kpn.nl
Username = eerste deel van je email adres
Password = wachtwoord van dat email adres

Log in en verwijder alles wat je in die mapjes ziet staan.

[Voor 15% gewijzigd door MisteRMeesteR op 07-03-2021 09:48]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

lasharor schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 20:56:
Ga naar: *knip*

Host = ftp://home.kpn.nl
Username = eerste deel van je email adres
Password = wachtwoord van dat email adres

Log in en verwijder alles wat je in die mapjes ziet staan.
Ik denk dat het praktischer en handiger is om gewoon een goed FTP programma te gebruiken, zoals FileZilla, WS_FTP of TotalCommander.

Via een third-party-site heb je echt geen controle over je belangrijke inloggegevens.

[Voor 4% gewijzigd door MisteRMeesteR op 07-03-2021 09:48. Reden: Linkje weggeedit.]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jannes61
hallo,
het is gelukt om foto's en daarbij genoemde links te verwijderen
een ieder bedankt voor het mee denken
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee