Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Externe Grafische kaart voor mini-pc
Ik heb een Dell Optiplex 3020 mini-pc. Daar heb ik al een SSD van 500gb en 8gb RAM geheugen in geplaatst. Nu heb ik nog een videokaart nodig (denk ik) om simpele games vloeiend af te spelen.
Wat is je budget?
Ik heb geen idee. Ik zag dit op Amazon voorbij komen, maar weet niet goed of dit is wat ik zoek.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen merkvoorkeur. Ik vertrouw op jullie expertise
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dell Optiplex 3020 mini-pc, 500gb SSD, 8gb RAM geheugen en het wordt gebruikt voor simpele games als De Sims, RollerCoaster e.d. Geen zware pc-games dus.
Externe Grafische kaart voor mini-pc
Ik heb een Dell Optiplex 3020 mini-pc. Daar heb ik al een SSD van 500gb en 8gb RAM geheugen in geplaatst. Nu heb ik nog een videokaart nodig (denk ik) om simpele games vloeiend af te spelen.
Wat is je budget?
Ik heb geen idee. Ik zag dit op Amazon voorbij komen, maar weet niet goed of dit is wat ik zoek.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen merkvoorkeur. Ik vertrouw op jullie expertise
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dell Optiplex 3020 mini-pc, 500gb SSD, 8gb RAM geheugen en het wordt gebruikt voor simpele games als De Sims, RollerCoaster e.d. Geen zware pc-games dus.