Vraag

• BrendaW
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 08-03-2021
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Handleiding door gezocht kan hier niks over vinden.

Alle reacties

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09-2022
Heb je ze goed in gedaan? Klinkt dom, maar als ze niet afsluiten dan heb je nauwelijks bass

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-03 21:57
Je mag wel wat meer moeite doen voor je openingspost. We hebben geen idee met welk apparaat je hem verbindt, wat je al geprobeerd hebt, etc. Dan is helpen wel erg lastig. Welke muziek gebruik je bijv.?

Ik doe toch een poging:
  • Zorg dat de oordopjes goed zitten en je gehoorgang goed afsluiten
  • Je kan via de Samsung Companion app de equalizer instellen en evt. de lage tonen versterken (volgens het internet is er een Bass Boost preset)
  • Kies muziek met duidelijke bass, wat mis je? Hoor je het met andere oortjes wel? Zo nee, wanneer en met welke apparatuur hoor je het wel en gebruik je dan dezelfde bron (bijv. Spotify, Deezer of YouTube)
Er zit natuurlijk geen subwoofer in dus het is vooral de vraag wat je had verwacht en waarom je dat verwachtte?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• 418O2
Ook de goede tips er op gedaan?

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 00:43
Geen idee. Wat was de uitslag van de laatste gehoortest die je hebt gehad? Misschien mist jou gehoor wel de bas tonen en zijn de buds verder prima

• 418O2
jack zomer schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 16:35:
Geen idee. Wat was de uitslag van de laatste gehoortest die je hebt gehad? Misschien mist jou gehoor wel de bas tonen en zijn de buds verder prima
Ik heb de buds en niet de +, maar qua bass houdt niet over.

Voor de duidelijkheid, je moet ze een klein stukje draaien als je ze in doet, met de klok mee

• euchromatic
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:56
Ik heb de buds+ en er kan prima bas uitkomen, wel alleen als de dopjes goed afgesloten in je oor zitten én als de bron zelf goede bas heeft. De doppen lijken vrij gevoelig voor de kwaliteit (en het volume) van de muziek files zelf.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee