Wat ik met dit topic wil bereiken? Aan de ene kant een stukje van mij afschrijven. Aan de andere kant een waarschuwing voor een slechte werkgever. Natuurlijk is de ANWB groot. Dit probeem zal niet overal bij de ANWB spelen maar wellicht alleen mijn specifieke 'Afdeling/ baas'.
Ergens hoop ik zelfs dat dit op deze manier bij de wat 'hogere bazen' van de ANWB terecht komt. Die dan toch intern is even gaan zoeken wat er nou precies is gebeurd.... Ik ben direct geblokked door mijn leidinggevende bij de ANWB. Ik heb helaas niet eens afscheid kunnen nemen van mijn collegas
Zo hoor je niet met mensen om te gaan! Als je iemand aanneemt kan je niet zomaar ff iemand zonder reden aan de kant flikkeren. Want dit heeft behoorlijk impact op iemands leven. En nu voel ik mij vooral heel erg 'stiekem onder het tapijt geveegd'
Met bijbehorende 'Boss from hell'. Mijn verhaal van mijn 12 hele dagen bij de ANWB: (Sorry dat het nogal emotioneel geschreven is. Dit is NIET zoals ik mij gedroeg bij de ANWB. Hier zijn ze namelijk tot op het allerlaatste moment "Zeer tevregen" over mij geweest. En ik ook over hun. Zucht. Ik voel gewoon dat ik het nu kwijtmoet.
Ergens hoop ik zelfs dat dit op deze manier bij de wat 'hogere bazen' van de ANWB terecht komt. Die dan toch intern is even gaan zoeken wat er nou precies is gebeurd.... Ik ben direct geblokked door mijn leidinggevende bij de ANWB. Ik heb helaas niet eens afscheid kunnen nemen van mijn collegas

Met bijbehorende 'Boss from hell'. Mijn verhaal van mijn 12 hele dagen bij de ANWB: (Sorry dat het nogal emotioneel geschreven is. Dit is NIET zoals ik mij gedroeg bij de ANWB. Hier zijn ze namelijk tot op het allerlaatste moment "Zeer tevregen" over mij geweest. En ik ook over hun. Zucht. Ik voel gewoon dat ik het nu kwijtmoet.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[Voor 2% gewijzigd door Ardana op 06-03-2021 16:08]