Ik kocht de Yoga Slim 7 14ARE05 (AMD Ryzen 7 4700U, 16GB, 1TB M.2).
Deze werd aangeraden als best buy slim en light voor februari 2021.
Heel aangenaam toestel behalve dat het niet wil werken op mijn Dell ultradwide P3421W noch op de Samsung LC49RG9 van een vriend. Wanneer ik het scherm ga verbinden met HDMI krijg ik een zwart scherm op de ultrawide maar wordt het scherm welk herkend in de displaysettings.
Door het scherm te verbinden met displayport over usb c krijg ik wel beeld voor 2sec en valt het terug uit. Dit blijft zich herhalen en valt zo constant weg in apparaatbeheer.
Volgende zaken heb ik reeds geprobeerd:
- Updates installeren
- Drivers verwijderen en opnieuw installeren
- Opstarten in veilige modus
- Scherm gereset in fabrieksinstellingen.
HDMI-poort van de Slim 7 werkt met de tv of een andere niet ultrawide scherm.
Dell Ultrawide werkt perfect met oude (nu defecte) laptop HP probook 430 G4 (4 jaar oud) en met HP Elitebook van mijn vrouw haar werk.
Lenovo support had ook geen idee, hun oplossing was laptop is niet compatibel met het scherm...
Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?
Deze werd aangeraden als best buy slim en light voor februari 2021.
Heel aangenaam toestel behalve dat het niet wil werken op mijn Dell ultradwide P3421W noch op de Samsung LC49RG9 van een vriend. Wanneer ik het scherm ga verbinden met HDMI krijg ik een zwart scherm op de ultrawide maar wordt het scherm welk herkend in de displaysettings.
Door het scherm te verbinden met displayport over usb c krijg ik wel beeld voor 2sec en valt het terug uit. Dit blijft zich herhalen en valt zo constant weg in apparaatbeheer.
Volgende zaken heb ik reeds geprobeerd:
- Updates installeren
- Drivers verwijderen en opnieuw installeren
- Opstarten in veilige modus
- Scherm gereset in fabrieksinstellingen.
HDMI-poort van de Slim 7 werkt met de tv of een andere niet ultrawide scherm.
Dell Ultrawide werkt perfect met oude (nu defecte) laptop HP probook 430 G4 (4 jaar oud) en met HP Elitebook van mijn vrouw haar werk.
Lenovo support had ook geen idee, hun oplossing was laptop is niet compatibel met het scherm...
Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?