Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

CoolerMaster H500M rgb op Gigabyte X570 Aorus Elite

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Daimao666
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20-05 22:05
Welke connector moet ik waar aansluiten op het moederbord ?

De connector met 4 pins ( 3 en 1 geblokt ) heeft een label met asus,msi en asrock.
De connector met 3 pins heeft een label met gigabyte

Is het dan ok om de 4 pin connector aan te sluiten op de linker aansluiting op het moederbord ?

Foto's: https://imgur.com/a/kHaYxy1

Beste antwoord (via Daimao666 op 07-03-2021 00:42)

• digibazz
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 17-06 18:11
die met asus asrock label op d_led1 zo heb ik ook mijn rgb meuk zitten op mijn elite

Alle reacties

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

Welk merk moederbord heb je? Die connector moet je hebben :)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• digibazz
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 17-06 18:11
die met asus asrock label op d_led1 zo heb ik ook mijn rgb meuk zitten op mijn elite

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daimao666
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20-05 22:05
digibazz schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 23:51:
Dat zou ik ook denken maar vind het dan vreemd dat die andere een Gigabyte label heeft.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True