Vanwege issue met onze huidige systemen ben ik genoodzaakt snel een nieuwe pc aan te schaffen. Videokaart komt wel later, maar vanwege het thuiswerken hebben we wel iets nodig dat we meteen kunnen gebruiken.
Ik zoek een
Bevestiging van mijn keuze en eventueel nog wat extra advies voor een cpu houder voor de gekozen case. Bij voorkeur iemand die al een positieve ervaring heeft. Verder vraag ik me nog wel af of de noctua wel stil genoeg is.
Wat is je budget?
Rond de 1200(zonder videokaart)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Primair qhd gaming. Ik speel veel survival crafting spellen(voxel based) en ook de wat nieuwere singleplayer games. Verder doe ik ook nog aan VR gamen op mijn oculus rift. Ik ga waarschijnlijk de 3080 halen, maar kan daar nog wel even mee wachten(alsof ik veel keus heb......)
Aangepast op basis van de feedback van Djarune
Ik zoek een
Bevestiging van mijn keuze en eventueel nog wat extra advies voor een cpu houder voor de gekozen case. Bij voorkeur iemand die al een positieve ervaring heeft. Verder vraag ik me nog wel af of de noctua wel stil genoeg is.
Wat is je budget?
Rond de 1200(zonder videokaart)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Primair qhd gaming. Ik speel veel survival crafting spellen(voxel based) en ook de wat nieuwere singleplayer games. Verder doe ik ook nog aan VR gamen op mijn oculus rift. Ik ga waarschijnlijk de 3080 halen, maar kan daar nog wel even mee wachten(alsof ik veel keus heb......)
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-10700K Boxed | € 327,25 | € 327,25 |
1 | Moederborden | MSI MPG Z490 Gaming Plus | € 158,99 | € 158,99 |
1 | Behuizingen | Lian Li Lancool II Mesh Performance | € 109,95 | € 109,95 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 95,90 | € 95,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 171,90 | € 171,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 750W | € 122,65 | € 122,65 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 119,90 | € 119,90 |
Totaal | € 1.106,54 |
Aangepast op basis van de feedback van Djarune