[TNET] Betaald? Mening!

Pagina: 1
Acties:

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

Topicstarter
(sk00z me voor het niet includen van een betere topic title.. 'k was te snel met drukken.. 't had "[TNET] Betaald? Mening!" moeten worden) (en zo te zien is het al veranderd.. thnx admins!)

Femme,

Om even terug te komen op je mening over een betaald tweakers.net:

Waarom ga je geen partnership aan met een paar van die hardware resellers om zo via tweakers.net gemakkelijk bestellingen te kunnen plaatsen bij de desbetreffende bedrijven?

Volgens mij zijn daar nog behoorlijk wat centen uit te slaan.. of heb ik zojuist 2 minuten van m'n leven verspild aan iets waaraan al lang is gedacht maar wat nooit van de grond is gekomen/niet door gaat?

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het is nog lang niet zeker dat er een betaalde account komt, want we proberen natuurlijk ook op een aantal andere manieren de inkomsten wat op te krikken.

Over de extra's voor betalende leden (ALS dat ooit komt) wordt nog hard nadacht, maar goedkoop hardware inslaan behoort zeker tot de mogelijkheden. Die optie stond trouwens ook al in de enquete en bleek zo'n beetje de meest populaire te zijn. (kweenie of ik dat mag zeggen :X)

Professioneel Hyves-weigeraar

• cappie

cappie

all lowercase

Topicstarter
Op woensdag 15 augustus 2001 12:46 schreef WouterTinus het volgende:
Het is nog lang niet zeker dat er een betaalde account komt, want we proberen natuurlijk ook op een aantal andere manieren de inkomsten wat op te krikken.

Over de extra's voor betalende leden (ALS dat ooit komt) wordt nog hard nadacht, maar goedkoop hardware inslaan behoort zeker tot de mogelijkheden.)
Dat zou mischien eens een heel goed idee zijn.. d'r is al een soort van 'shopping-basket' idee op tweakers.net..

Een winkel met z'n eigen website die via scripts de bestellingen afhandelt zou gemakkelijk (na overleg met jullie) een manier kunnen vinden/een methode kunnen ontwikkelen om die lijst met onderdelen op te vangen, een offerte te genereren en vervolgens de klant verder te helpen..

Kan ik trouwens nog ergens de stats zien mbt het aantal pageviews of visitors/sessions van de Pricewatch?

• []InTeR[]
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik heb liever meer reclame dan betalen.
Maar wie moeten gaan betalen waarvoor?

Ik denk niet dat je meer dan 5% mee krijgt van wat TNET nu heeft, als het betaald gaat worden. 75% van de mensen die er nu zitten lezen toch alleen maar.

Mischien is sponsoring beter, of vragen om donaties maar dan ook wel duidelijk maken wat geld kost en hoe veel. Zodat de mensen waar hun geld exact heen gaat.

Dan kan ik mischien ook nog wel wat geld missuh.

Shit doesn't happen by it self, it's made by a arsehole.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Nog maar een keer voor de duidelijkheid.

ALS je een betaalde account kan krijgen zal dat puur en alleen voor extra dingen zijn. Heel Tweakers.net en GoT zoals het nu is blijft voor iedereen gewoon gratis bestaan.

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 12:53 schreef cappie het volgende:
Kan ik trouwens nog ergens de stats zien mbt het aantal pageviews of visitors/sessions van de Pricewatch?
Zijn die stats ook voor de bezoekers Femme?

/edit

Dat d8 ik al... ;)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Rene: nope :)

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:51
Op woensdag 15 augustus 2001 12:58 schreef WouterTinus het volgende:
Nog maar een keer voor de duidelijkheid.

ALS je een betaalde account kan krijgen zal dat puur en alleen voor extra dingen zijn. Heel Tweakers.net en GoT zoals het nu is blijft voor iedereen gewoon gratis bestaan.
over wat voor extra dingen praten we dan?

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 13:06 schreef rick17 het volgende:

[..]

Dat is allemaal nog niet aan de orde, we hebben via de enquête alleen de mening gepeild en daar blijft het eerst bij. De users kunnen t.net kosteloos bekijken en dat blijft ook nog wel een tijdje zo...

• Dr.Snuggles
  • Laatst online: 08:51
jammer ik zou best willen betalen voor extra's

• pven
  • Niet online
Op woensdag 15 augustus 2001 13:12 schreef RenevdVeen het volgende:

[..]

Dat is allemaal nog niet aan de orde, we hebben via de enquête alleen de mening gepeild en daar blijft het eerst bij.
Mag ik hieruit de conclusie trekken dat het nog wel een tijdje (minstens enkele maanden. maar waarschijnlijk enkele jaren?) kan duren voor men een betaald abbo op Tweakers kan nemen?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 13:18 schreef pven het volgende:

[..]

Mag ik hieruit de conclusie trekken dat het nog wel een tijdje (minstens enkele maanden. maar waarschijnlijk enkele jaren?) kan duren voor men een betaald abbo op Tweakers kan nemen?
Persoonlijke titel: Ik zie het niet snel veranderen nee.

Als Crewmember: No comment.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op woensdag 15 augustus 2001 13:06 schreef rick17 het volgende:
Er staat nog niets vast, maar aan de hand van de vragen van de enquete kun je al een klein beeld van de ideeën krijgen.
Op woensdag 15 augustus 2001 13:18 schreef pven het volgende:
Inderdaad, er zijn nog geen concrete plannen, het blijft voorlopig bij het bekijken van de mogelijkheden.

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 13:14 schreef rick17 het volgende:
jammer ik zou best willen betalen voor extra's
Extra's verzinnen is vrij lastig, vooral bovenop het "totaalpakket" wat we nu al leveren. 8-)

T.Net kan met muismatjes, t-shirts en stickers gaan strooien maar daar zit niemand echt op te wachten denk ik.

Ik zou zelf bijvoorbeeld alleen interesse hebben in dingen die met de content te maken hebben. Zoals o.a. toegang zonder banners en een lay-out die aan te passen valt.

Maar nogmaals, alles is pure speculatie..

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-11 14:57
Ik denk dat het niet echt goed mogelijk is om zomaar hardware (dus mobo's, cpu's etc) te gaan verkopen.
Je wordt dan in feite concurrent voor je adverteerders, en ik denk dat ze dat niet echt cool gaan vinden (eerlijk gezegd).

Of begrijp ik het verkeerd, en gaat het alleen om korting bij bepaalde hardware toko's en al??

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Op woensdag 15 augustus 2001 14:14 schreef msturm10 het volgende:
Ik denk dat het niet echt goed mogelijk is om zomaar hardware (dus mobo's, cpu's etc) te gaan verkopen.
Je wordt dan in feite concurrent voor je adverteerders, en ik denk dat ze dat niet echt cool gaan vinden (eerlijk gezegd).

Of begrijp ik het verkeerd, en gaat het alleen om korting bij bepaalde hardware toko's en al??
Je moet dan inderdaad denken aan een vorm van samenwerking met een bestaande winkel. Stel dat er een gezamelijke inkoopactie loopt, dan kan je bij goede interesse telkens meer korting komen. Hier profiteren dan alleen de leden van.

Ik heb een hele lijst met opties die we kunnen toepassen, we zijn aan het brainstormen over dingen die gebruikers leuk zouden kunnen vinden. Als jullie een idee hebben dat misschien wel interessant is, meldt het dan even als je wilt, dan nemen wij het op in de lijst :)

Bericht hierboven

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

* MM kan nog wel wat extra's verzinnen hoor :)

geen reclame meer ofzo (ik weet niet hoeveel dat opleverd, maar meer als f2,50 per gemiddelde tweaker per maand vast niet)

offuh extra smilies >:)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

"Hierbij machtigt u tweakers.net geld af te schrijven van uw bank/girorekening"

Is een leuke extra.
Kun je gezamenlijke inkoopacties zoals die in het Die-hard Overclocking and Modding-forum vaakstaan, via Tweakers.net laten lopen, waardoor er voor een persoon minder risico is (alles immers via T.net), en er hogere kortingen mogelijk zijn door massaliteit van bestellingen, of door herhaalde bestellingen bij enkele winkels.

Big time korting voor betalende leden.
Tevens is het inkoop-risico voor T.net dan klein omdat ze automatisch mogen afschrijven van de gebruiker.

nou ja, we zien t vanzelf wel.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-11 14:57
Op woensdag 15 augustus 2001 17:16 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Je moet dan inderdaad denken aan een vorm van samenwerking met een bestaande winkel. Stel dat er een gezamelijke inkoopactie loopt, dan kan je bij goede interesse telkens meer korting komen. Hier profiteren dan alleen de leden van.

Ik heb een hele lijst met opties die we kunnen toepassen, we zijn aan het brainstormen over dingen die gebruikers leuk zouden kunnen vinden. Als jullie een idee hebben dat misschien wel interessant is, meldt het dan even als je wilt, dan nemen wij het op in de lijst :)
Ik denk dat je idd in richtingen moet gaan denken als kortingen bij winkels, speciale aanbiedingen en al. Zeg maar de dingen die je ook bij een 'normale' computerclub hebt (ik weet niet wat dat allemaal is) maar dan grootschaliger ofzo :). En als het succesvol is, dan gaan we met z'n alle naar de Tweaker dagen in de jaarbeurs :)

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

kweet niet of het al genoemd is, maar bijvoorbeeld kortingen op bladen zoals de PCM of C'T of weet ik wat nog meer?

"You're only as good, as what you did last week."

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Zeg, maar ipv in 't groot bij winkels te kopen (een onnodige tussenstap), kan je van Tweakers.net geen bedrijfje maken en de bestellingen direct bij de importeur kopen?
(Die sturen jullie dan op, en jullie kunnen er dan een winstje op maken...
Ook zullen jullie zeker klanten hebben door al die mensen die nu al naar tweakers komen...)

Vertel eens, wat vinden jullie ervan?

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Op donderdag 16 augustus 2001 01:37 schreef de_vinny het volgende:
Zeg, maar ipv in 't groot bij winkels te kopen (een onnodige tussenstap), kan je van Tweakers.net geen bedrijfje maken en de bestellingen direct bij de importeur kopen?
(Die sturen jullie dan op, en jullie kunnen er dan een winstje op maken...
Ook zullen jullie zeker klanten hebben door al die mensen die nu al naar tweakers komen...)

Vertel eens, wat vinden jullie ervan?
Bump!
Sorry he, maar vertel eens, wat vinden jullie ervan?

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Tweakers.net is een bedrijf(je) dus er zou al bij de groothandel besteld kunnen worden. Het runnen van een PC-shop (want daar komt het dan uiteindelijk op neer) is alleen een vak apart, onderschat die hoeveelheid werk niet. Denk alleen maar aan de administratie, logistiek en de garantie-procedures.

Veel makkelijker is een dealtje te maken met een bestaande winkel, zij blij, wij blij, iedereen blij *D

• Floor-is
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Wij zullen naar alle waarschijnlijkheid zelf geen winkel worden. De hele shopsurvey berust op onze onafhankelijkheid en de eerlijkheid van de bezoeker. Als wij zelf dan (mede) een winkel worden, dan is die hele ShopSurvey zijn waarde kwijt. Het is niet meer onafhankelijk en onbevooroordeeld.

Daarom zal het altijd in samenwerking met een groothandel of bestaande (internet)winkel moeten plaatsvinden vrees ik.

<li> Extra smilies, het is een idee inderdaad.
<li>Gezamelijk inkopen hadden we al op ons lijstje
<li> Een pop-box of redirector ook reeds :)
<li> Mogelijkheid tot bannerloze site hebben we ook op de lijst staan.
<li> Skins voor t.net en GoT ook al trouwens :P *D
<li> Ik zit te denken aan de mogelijkheid tot het opgeven van extra dingen, zoals systeemspecs in je profiel.
<li> Aan deze systeemspecs kunnen we gelijk nog iets koppelen, namelijk dat je automatisch een mailtje (kan) ontvangen als er nieuwe drivers zijn.

Ik vind het interessant om te lezen wat jullie nog meer zouden willen. [b]Nogmaals het gaat hier om extra's bovenop wat we nu aanbieden.

Bericht hierboven

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Op donderdag 16 augustus 2001 20:28 schreef WouterTinus het volgende:
Tweakers.net is een bedrijf(je) dus er zou al bij de groothandel besteld kunnen worden. Het runnen van een PC-shop (want daar komt het dan uiteindelijk op neer) is alleen een vak apart, onderschat die hoeveelheid werk niet. Denk alleen maar aan de administratie, logistiek en de garantie-procedures.

Veel makkelijker is een dealtje te maken met een bestaande winkel, zij blij, wij blij, iedereen blij *D
Maar jullie moeten niet gelijk een gewone winkel verkoop proberen, enkel hetzelfde als wanneer jullie het bij een winkel zouden halen, maar dan bij de groothandel...
(hoogstens wat paperassen voor je toestemming ofzo...)

Verwijderd

>WIJ BLIJ, ZIJ BLIJ

tweakers.net alleen als groot-inkoop winkel laten fungeren. Dus niet als een normaal winkeltje, maar alleen voor grote eenmalige inkoop-acties.
Verder niet opnemen in de shop survey.

Stel een onderlimit vast voor t te bestellen artikel, en haal dat bij de importeur. Kondig ruim van te voren aan, en doe 1 of 2 van die grote acties per maand.

Onderlimiet van 100 stuks om een inkoop-actie te laten doorgaan bv. Dit is goed te doen voor bv netwerkkaarten of geheugen (koelers?), maar bv moederborden gaat slecht.

• cappie

cappie

all lowercase

Topicstarter
Ik ben er normaal niet zo voor om oude }:O'en uit de sloot te trekken, maar dit kan ik gewoon niet laten:
Een winkel met z'n eigen website die via scripts de bestellingen afhandelt zou gemakkelijk (na overleg met jullie) een manier kunnen vinden/een methode kunnen ontwikkelen om die lijst met onderdelen op te vangen, een offerte te genereren en vervolgens de klant verder te helpen..
Zoals ik hierboven al heb beschreven heb ik het over de bestelling door te parsen naar de desbetreffende winkel.. voorbeeld:

Ik ga wild zoeken op pricewatch naar nieuwe onderdelen voor m'n nieuwe bakkie.. ik klik hier en daar wat onderdeeltjes bij elkaar, en kijk uiteindelijk in m'n shopping basket om te zien welke winkel alle onderdelen heeft, en welke daarvan de goedkoopste is (bij levering van alle onderdelen)

Zodra ik de beste keuze heb gemaakt, klik ik op 'maak bestel formulier' en wordt de data doorgestuurd naar een script hier @ tweakers.net, wat vervolgens weer netjes de bestelling door-"post" (of emailt) naar de desbetreffende winkel, zodat hun mij een offerte kunnen doen toekomen in de vorm van een fijn pre-filled bestelformulier 8-)

een samenwerkingsverband dus.. mischien is het een goed idee om winkels die tweakers.net nu al sponsoren/promoten eerst te helpen om zoiets op te zetten :)

nee heb je, ja kun je krijgen.. (mischien is er ook nog een kleine commissie over te vangen voor de tweakers.net crew) ;)

edit: dus geen Tweakers.net hardware winkel, maar een bestelformulier-generator.

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10 10:22
Op woensdag 15 augustus 2001 12:46 schreef WouterTinus het volgende:

Over de extra's voor betalende leden (ALS dat ooit komt) wordt nog hard nadacht, maar goedkoop hardware inslaan behoort zeker tot de mogelijkheden. Die optie stond trouwens ook al in de enquete en bleek zo'n beetje de meest populaire te zijn. (kweenie of ik dat mag zeggen :X)
het ligt eraan hoevel $ ik per maand kwijt ben voor een abbo om hier te mogen komen,

ook al is dat 5,- per maand ofzo wat niet veel lijkt, zou ik waarschijnlijk niet doen, het klinkt heel crapserig, maarja, anders had ik ook wel een abbo op computer totaal en playboy en etc etc etc.

als het hele plan doorgaat voor betaald t.net kom ik niet meer (hoe wil je dat ook doen zonder in te loggen omdat je geen account heb :) ) en ik denk dat jullie de helft van je visitors verliest, zo'n enquete zegt niet veel, er kunnen wel 342334234mensen zeggen dat ze het wel doen, maar als het er uiteindelijk is zul je zien dat daar al weer 2/3 van afhaakt.

het zou wel jammer/zonde zijn,

maar goed dat ik aan mij eigen versie van een soort t.net werk :) (engelstalig voor grotere publiek :) ) en nee, geen kopy layout van t.net paste in mijn site hoor, ik doe het in ASP. en het zal er anders uitzien. dus niet gaan flamen dat ik een na-aper ben. :P

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Knutselsmurf

LED's make things better

Op woensdag 22 augustus 2001 13:21 schreef Mister_X het volgende:

[..]

het ligt eraan hoevel $ ik per maand kwijt ben voor een abbo om hier te mogen komen,

ook al is dat 5,- per maand ofzo wat niet veel lijkt, zou ik waarschijnlijk niet doen, het klinkt heel crapserig, maarja, anders had ik ook wel een abbo op computer totaal en playboy en etc etc etc.

als het hele plan doorgaat voor betaald t.net kom ik niet meer (hoe wil je dat ook doen zonder in te loggen omdat je geen account heb :) ) en ik denk dat jullie de helft van je visitors verliest, zo'n enquete zegt niet veel, er kunnen wel 342334234mensen zeggen dat ze het wel doen, maar als het er uiteindelijk is zul je zien dat daar al weer 2/3 van afhaakt.
Zoals al een aantal keer eerder genoemd is, zullen de huidige T.net en GoT gratis blijven. Je mag hier dus gerust blijven komen. Er is nadrukkelijk gemeld dat er gedacht wordt aan een plus-pakket, waarvoor dan betaald moet worden.

- This line is intentionally left blank -

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Kan mij niet snel genoeg gaan, een bannerloze site.

Kunnen we alvast niet een test opzetten ?

Mensen die Fl. XX.XX /mnd/jaar storten op een nog te noemen rekening van Femme en consorten hebben dan toestemming om een AD- blokker te gebruiken.

• funnie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09-2023
[flauw] maar als ik ga betalen voor tweakers net en extraatjes daardoor krijg, mag ik dan ook in de huiskamer? Dat is toch ook een extraatje :) [/flauw]

Maar nee ik heb wel aangegeven te willen betalen.

How many babies can a motherboard have?

• Jive
  • Laatst online: 07-11 17:27

Jive

MooMooMastah

Op donderdag 16 augustus 2001 20:32 schreef Floris Diemel het volgende:
<li> Een pop-box of redirector ook reeds :)
<li> Mogelijkheid tot bannerloze site hebben we ook op de lijst staan.
<li> Ik zit te denken aan de mogelijkheid tot het opgeven van extra dingen, zoals systeemspecs in je profiel.
<li> Aan deze systeemspecs kunnen we gelijk nog iets koppelen, namelijk dat je automatisch een mailtje (kan) ontvangen als er nieuwe drivers zijn.
Bovenstaande dingen ben ik helemaal VOOR ....
Costa Quenta ???

Jive's Box
Jive @ DNET

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:13

Destruction

(ex-)Automonteur

Wat gaat ( als het doorgaat dan ) het kosten ?

Het hangt dan van de prijs af of ik het doe of niet.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 22 augustus 2001 14:59 schreef pier het volgende:
Wat gaat ( als het doorgaat dan ) het kosten ?

Het hangt dan van de prijs af of ik het doe of niet.
yupz, me too

They made me do it.

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 14:00 schreef HBM het volgende:
Kan mij niet snel genoeg gaan, een bannerloze site.

Kunnen we alvast niet een test opzetten ?

Mensen die Fl. XX.XX /mnd/jaar storten op een nog te noemen rekening van Femme en consorten hebben dan toestemming om een AD- blokker te gebruiken.
Whahaha, het is dat ik kabel heb anders zou ik zo'n ding echt wel gebruiken en daar hoef ik Femme's toestemming niet voor.

En Floris, wie gaat er betalen voor extra smilies???
En ik heb op FoK! al mensen gezien die een beetje konden programeren en hun eigen skins hebben gemaakt!
Alleen gezamelijk inkopen klinkt wel interessant.
En extra dingen opgegeven in je profiel, nou daar kan ik ook wel een linkje van in mijn sig naar een website maken.

Vergeet niet, dat wat jullie bieden niet uniek is, en dat mensen dat ook weten.
Ik ga niet uit liefdadigheid lid worden van een internet bedrijfje! En waarschijnlijk heel veel andere leden ook niet.

(vergeet niet dat we Nederlanders zijn)

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Misschien nog een optie :+

De mogelijkheid om een BAN af te kopen :P
Fl 2,50 voor een waarschuwing
Fl 10,- voor een tempban
Fl 25,- voor een permban

en dan een quota invoeren voor de Mods en Ads voor de hoeveelheid waarschuwingen/bans dit ze verplicht moeten halen per maand >:)

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op woensdag 22 augustus 2001 15:25 schreef HBM het volgende:
Misschien nog een optie :+

De mogelijkheid om een BAN af te kopen :P
Fl 2,50 voor een waarschuwing
Fl 10,- voor een tempban
Fl 25,- voor een permban

en dan een quota invoeren voor de Mods en Ads voor de hoeveelheid waarschuwingen/bans dit ze verplicht moeten halen per maand >:)
Die bans maken het betaald maken van GoT wellicht juist moeilijk.
Waarschijnlijk moet je sluitend kunnen aantonen dat er regels overtreden zijn.
Wordt de orginele tekst van een ge-editte post bijvoorbeeld nu wel ergens bewaard?

Who is John Galt?

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Als het al betaald zou gaan worden, kom je daar dus mee te zitten ( bijv. dat iemand zijn geld terug eist als ie gebanned word oid... )

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Dit al gezien btw?

Who is John Galt?

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op woensdag 22 augustus 2001 16:30 schreef justmental het volgende:
Dit al gezien btw?
oud, zie ook: [topic=211046/1/25]
Was namelijk al gepost om 16:19

39

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op woensdag 22 augustus 2001 16:31 schreef Homedisc het volgende:

[..]

yep, en iedereen daar gaat meteen lopen blaten :Z

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op woensdag 22 augustus 2001 16:31 schreef Homedisc het volgende:

[..]

:? en dan?
Is relevant voor deze draad.

Who is John Galt?

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

[TNET] Betaald? Mening!
Mun mening..

Als dit echt zou gaan gebeuren, dan ben ik weg, want ookal is het niet veel dan begint het alsnog op een mislukte ibazar actie te lijken. :Z

We betalen al 100 piek per maand om het net op te mogen, dan moet je ook overal normaal op kunnen, en dat het niet op zo'n tv spelletje lijkt van "bel op en win 1000 piek" dan houden ze je eerst voor 500 piek aan de gang en dan haken ze je af. :)

Dat is het zelfde met internet, een isp bied internet aan voor 100 piek, als je de sites dan nog es geld gaan vragen kom je weer in de richting van zo'n tv spel:
"Neem nu voor maar 100 piek een internet abbo"
en dan moet je ook nog es geld gaan betalen voor de sites :)

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Oke dan, nog een idee, en iets lucratiever mits je het goed speelt >:)

Passmailer killen en er een 0909 dienst van maken.

Dus bij reggen moet je je paswoord opvragen bij een 0909 nummer á 2,50/min

Bij veranderen en kwijtraken dus ook :)

En dan natuurlijk eerst een mooi verhaaltje :+

" Welkom bij de paswoordgenerator van Tweakers net een site voor ....
blablablablablaaa "

En dan regelmatig een BC genereren, gebruik je gewoon IBM schijven uit een probleemreeks :P

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:11

Crazy D

I think we should take a look.

Op woensdag 22 augustus 2001 17:50 schreef hdd het volgende:
We betalen al 100 piek per maand om het net op te mogen, dan moet je ook overal normaal op kunnen
Ik koop een auto voor 20.000 piek, dan vind ik dat de benzine maar gratis moet zijn....

En als je gelezen had, had je kunnen weten dat het over extra's gaat. Het zal blijven zoals het is, en als het doorgaat, zouden er extra's bijkomen. Dingen die je nu niet hebt, en dus op zich ook niet zal missen als je niet gaat betalen.

Exact expert nodig?

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 21:01 schreef Crazy_D het volgende:
Ik koop een auto voor 20.000 piek, dan vind ik dat de benzine maar gratis moet zijn....
mmm.. om nou de vergelijking een beetje goed door te trekken:

auto = pc
rijbewijs = (+/-) isp-abbo
benzine = telefon tikken (e.d.)

En JA, bij ADSL zijn dat nog wel 2 gescheiden dingen, maar bij kabel wordt het dan weer een heel ander verhaal.... ;)

Maar terug naar de uiteindelijke bedoeling van dit draadje:

T.net PLUS! op abbonements basis.... mij best! Of ik het ga doen is een tweede, maar als het help om mijn nog langer leesplezier te bezorgen, dan graag!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-12 12:55

Tim Schuhmacher

abasios

ik snap wel dat er nog geen concrete plannen zijn, maar:
Een gezamelijjke inkoopacties klinkt mooi, maar hoevaak. Voor eens per jaar een coolertje is natuurlijk niets. Dus als er ooits een betaald plus pakket komt moet er wel erg duidelijk worden vertelt wat het gaat inhouden.

'gezamelijjke inkoopacties' alleen zegt namelijk erg weinig.
Pagina: 1