Voor een "groot" topic is het maar een magere startpost. Misschien moet je goed aftrappen met een uitgebreid begin.
Of toch Lasso en hoef ijzer gooiers ?Amdwarrior schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:51:
Paarden liefhebbers topic?
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Haha hoezo moet ik in de eerste post een heel epistel erover schrijven? Het is een bekende fiets inmiddels die zn eigen topic verdient zodat bezitters ervan niet in de algemene ebike topic hoeven te wroeten naar berichten erover.sypie schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:49:
Voor een "groot" topic is het maar een magere startpost. Misschien moet je goed aftrappen met een uitgebreid begin.
Bediscussïëren maar!
God. En ik dacht dat je het echt over cowboys wou hebben.
Dat verklaarde al het gebrek aan interesse aangezien die bijna allemaal zijn uitgestorven...
Maar jou "bekende fiets" is mij totaal onbekend. Dus misschien wil je toch een betere topic start maken om de bekendheid van deze fiets te vergroten.
Dat verklaarde al het gebrek aan interesse aangezien die bijna allemaal zijn uitgestorven...
Maar jou "bekende fiets" is mij totaal onbekend. Dus misschien wil je toch een betere topic start maken om de bekendheid van deze fiets te vergroten.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
@Daan2020 Wanneer je zelf fan bent van deze fietsen dan is het niet meer dan logisch dat je in een "het grote ..." topic zelf uiteen gaat zetten wat het merk doet, waar het voor staat, wat voor producten ze hebben, waar andere Tweakers meer info kunnen vinden etc.
Bestudeer ook eens de openingsposts van andere "Het grote ... topic" topics.
Bestudeer ook eens de openingsposts van andere "Het grote ... topic" topics.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()