Is het mogelijk om mijn whatsapp berichten te tonen op mijn iWatch inclusief inhoud, terwijl ik op mijn telefoon pas het bericht lezen kan na vergrendeling van mij telefoon?
Vraag
Alle reacties
Jep. Volgens Google wel.
Zoek eens op "Whatsapp message iWatch locked phone"
Zoals ik het lees een instelling in de telefoon en het horloge
Zoek eens op "Whatsapp message iWatch locked phone"
Zoals ik het lees een instelling in de telefoon en het horloge
Als je googlet op Apple Watch zal het nog wat beter gaan.
@robbinjerusalem toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals wat je zelf al gezocht en gevonden hebt. Het is de bedoeling dat je dat invult, en niet weghaalt. Door het beantwoorden van deze vragen kunnen we je het beste helpen, door met oplossingen te komen die je nog niet had geprobeerd of gevonden. Zoals je nu ziet is een (mogelijk) antwoord op je vraag eenvoudig te vinden, door deze vraag direct in Google te stellen.
Dit topic gaat dan ook op slot. Mocht je er niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen, maar lees dan eerst de quickstart nog 'ns goed door.
Dit topic gaat dan ook op slot. Mocht je er niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen, maar lees dan eerst de quickstart nog 'ns goed door.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.