Nieuw in de wereld van cryptocurrency ben ik wat aan het testen en spelen met de materie. Heb via bitvavo voor 10 euro btc gekocht, en wil deze nu overzetten naar mijn ledger nano s. Bij bitvavo kun je een cold wallet whitelisten, dus ik vraag de ledger om het adres ('receive' in ledger live app), en vul dat bij bitvavo in. Prima. Echter, als ik een bedrag naar de ledger wil sturen, moet ik in de ledger live app weer op 'receive' drukken, en dan verschijnt daar een ander adres? En elke keer als ik dat doe, is het weer anders? Let wel, het is wel hetzelfde in de app en op de nano, maar het is dus niet het adres wat ik whitelisted heb, en elke keer anders... wat is hier aan de hand? Is dat normaal?
Ik heb als test toch maar een klein bedrag proberen over te maken naar het initiele adres, en nu zie ik in ledger live app dat er wel degelijk iets is binnen gekomen, maar er staat ***BTC dus geen bedrag? transactie id klopt met wat bitvavo zegt; de status is 'confirmed (17)' wat die 17 ook moge betekenen... echter geen bedrag maar *** ?
Ben nu bijna 4 uur verder, en nog steeds staat er *** ipv een echt bedrag; waarom duurt dit een eeuwigheid? Wat gaat hier mis? Dit digitale produkt zou toch in microseconden klaar moeten zijn?
Ik heb als test toch maar een klein bedrag proberen over te maken naar het initiele adres, en nu zie ik in ledger live app dat er wel degelijk iets is binnen gekomen, maar er staat ***BTC dus geen bedrag? transactie id klopt met wat bitvavo zegt; de status is 'confirmed (17)' wat die 17 ook moge betekenen... echter geen bedrag maar *** ?
Ben nu bijna 4 uur verder, en nog steeds staat er *** ipv een echt bedrag; waarom duurt dit een eeuwigheid? Wat gaat hier mis? Dit digitale produkt zou toch in microseconden klaar moeten zijn?
[Voor 31% gewijzigd door jowi op 05-03-2021 23:54]