Mijn etwist geeft al een tijd aan dat er een verbindingsprobleem is, bij een kameraad van me ook. De remeha app connect niet meer. Hebben meer mensen hier problemen mee?
Ik heb afgelopen week tweemaal een melding gehad van de app dat er geen verbinding gemaakt kon worden. Beide keren had ik wel direct verbinding toen ik de app opende.
Zo'n melding heb ik in het hele afgelopen jaar niet eerder gehad, dus het lijkt er wel op dat er een storing was bij De mens.
Zo'n melding heb ik in het hele afgelopen jaar niet eerder gehad, dus het lijkt er wel op dat er een storing was bij De mens.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Een wat late reactie maar misschien heb je er wat aan.
Ook die van mij verbond niet meer. Ook handmatig kreeg ik hem niet aan de praat. Ik heb mijn ketel uitgezet, de stekker er uitgetrokken, een tijdje gewacht en de ketel weer aangesloten en aangezet. Daarna had de thermostaat weer verbinding.
Ook die van mij verbond niet meer. Ook handmatig kreeg ik hem niet aan de praat. Ik heb mijn ketel uitgezet, de stekker er uitgetrokken, een tijdje gewacht en de ketel weer aangesloten en aangezet. Daarna had de thermostaat weer verbinding.