Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• oef!
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 14:12
Mijn etwist geeft al een tijd aan dat er een verbindingsprobleem is, bij een kameraad van me ook. De remeha app connect niet meer. Hebben meer mensen hier problemen mee?

• Pinobigbird
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 12:03

Pinobigbird

doesn't share food!

Ik heb afgelopen week tweemaal een melding gehad van de app dat er geen verbinding gemaakt kon worden. Beide keren had ik wel direct verbinding toen ik de app opende.
Zo'n melding heb ik in het hele afgelopen jaar niet eerder gehad, dus het lijkt er wel op dat er een storing was bij De mens.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True