Vraag

• Alphons
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-02 17:20
Mijn vraag

Voor mijn zeer oude schoonvader zoek ik een wekker die ik op afstand kan bedienen. Zou de Google Nest Hub hiervoor kunnen dienen als ik onderdeel wordt van ‘zijn huis’? Of werkt dat dan alleen als ik in zijn huis ben?

Bedienen bedoel ik mee wektijd zetten.

Sowieso is denk ik de Nest Hub makkelijk met stemcommando door hem te bedienen. Maar zou toch prettig zijn als ik hem op afstand kan helpen.

Ik vind deze gewenste optie nergens op internet.

Alle reacties

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:38
Dit kan wel met Alexa, maar die spreekt dan weer geen Nederlands.

Engineering

• Alphons
Of wat mij nog niet is gelukt, een aantal routines definiëren ‘wekker zetten morgen op tijdstip xxx’. Dan hoeft ie alleen op bepaalde routine te drukken en klaar. Afijn, even mee freubelen nog. Leuk speeltje. En ik hoop dat de oude schoonvader deze met stem weet te bedienen.

• Alphons
Maar de Alexa app kan dat dus wel? Dan zal ik proberen die ook te koppelen aan de hub. Dan kan ik in die app dus de wekker zetten voor hem?

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-03 22:53

• Vliegendescheet
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 01-03 13:31
Nog niet. Reset een oplossing? Ik heb hem net en merk foutjes. Raar dat je geen appstore op dat ding hebt.

• sitanonchai
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-12-2022
Mijn Nest hub bevriest 1 a' 2 x per dag, heb deze al 's naar de fabrieksinstellingen gezet maar euvel blijft.
Enigste mogelijkheid is dan de stroom er af halen en dan werkt deze weer ff.
Iemand ervaring hier mee ?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee