Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Onterechte review

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views

Acties:
  • +2Henk 'm!

• steffoon
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 17:54
Ik kreeg net een onterechte review van d0lf omdat mijn aangeboden artikel volgens hem veel te duur staat en "pure diefstal" is. €50 meer vragen dan andere RTX 3080 aanbiedingen op V&A die iets minder goed zijn, zoals een Aorus master, inno3d ichill, of een gaming x trio, is trouwens niet eens zo veel meer voor een superieure kaart.

Ik geef gerust toe dat het erg duur staat maar eender wat vragen staat vrij en is voor zover ik weet niet verboden. Iedereen heeft recht op een mening, maar laat deze toch niet achter als negatieve V&A beoordeling wanneer ik nog nooit van jou gehoord heb, laat staan met jou iets heb verhandeld.

Die onterechte review moet weg en dat kinderachtig gedoe mag gerust bestraft worden.

[Voor 17% gewijzigd door steffoon op 05-03-2021 11:53]

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

Frontpage Admin & PowerMod / Mod WG

Seal with it!

@steffoon ik heb de review verwijderd :).

Select * from fish

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True