Ik kreeg net een onterechte review van d0lf omdat mijn aangeboden artikel volgens hem veel te duur staat en "pure diefstal" is. €50 meer vragen dan andere RTX 3080 aanbiedingen op V&A die iets minder goed zijn, zoals een Aorus master, inno3d ichill, of een gaming x trio, is trouwens niet eens zo veel meer voor een superieure kaart.
Ik geef gerust toe dat het erg duur staat maar eender wat vragen staat vrij en is voor zover ik weet niet verboden. Iedereen heeft recht op een mening, maar laat deze toch niet achter als negatieve V&A beoordeling wanneer ik nog nooit van jou gehoord heb, laat staan met jou iets heb verhandeld.
Die onterechte review moet weg en dat kinderachtig gedoe mag gerust bestraft worden.
Ik geef gerust toe dat het erg duur staat maar eender wat vragen staat vrij en is voor zover ik weet niet verboden. Iedereen heeft recht op een mening, maar laat deze toch niet achter als negatieve V&A beoordeling wanneer ik nog nooit van jou gehoord heb, laat staan met jou iets heb verhandeld.
Die onterechte review moet weg en dat kinderachtig gedoe mag gerust bestraft worden.
[Voor 17% gewijzigd door steffoon op 05-03-2021 11:53]