Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
een goede en sterke gaming pc
Wat is je budget?
tussen de €1000 en €1500
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
het liefst wel een AMD Ryzen 5 of 7 processor, een stevige videokaart en genoeg geheugen en opslag
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
alleen voor gaming
Ik ben op zoek naar losse componenten voor een sterke gaming pc. Jarenlang op een pc gegamed maar overgestapt naar een console. Aangezien ik niet kan wennen aan het gamen met een controller wil ik weer terug naar het gamen op een pc. Mijn huidige gaming pc is verouderd dus ben ik toe aan wat nieuws. Zelf ben ik niet bekend met het samenstellen van een pc en dan met name welke losse componenten goed met elkaar kunnen werken.
Ik heb veel goede verhalen gehoord over de Nvidia RTX 3060 ti videokaart maar ook begrepen dat deze helemaal uitverkocht is.
Via deze weg hoop ik op wat hulp om tot een sterke gaming pc te komen en daardoor het plezier in het gamen weer terug te vinden.
Alvasr bedankt voor jullie hulp.
Ik bem hier nieuw dus ik hoop dat ik het in het juiste topic heb geplaatst
Ik zoek een?
een goede en sterke gaming pc
Wat is je budget?
tussen de €1000 en €1500
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
het liefst wel een AMD Ryzen 5 of 7 processor, een stevige videokaart en genoeg geheugen en opslag
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
alleen voor gaming
Ik ben op zoek naar losse componenten voor een sterke gaming pc. Jarenlang op een pc gegamed maar overgestapt naar een console. Aangezien ik niet kan wennen aan het gamen met een controller wil ik weer terug naar het gamen op een pc. Mijn huidige gaming pc is verouderd dus ben ik toe aan wat nieuws. Zelf ben ik niet bekend met het samenstellen van een pc en dan met name welke losse componenten goed met elkaar kunnen werken.
Ik heb veel goede verhalen gehoord over de Nvidia RTX 3060 ti videokaart maar ook begrepen dat deze helemaal uitverkocht is.
Via deze weg hoop ik op wat hulp om tot een sterke gaming pc te komen en daardoor het plezier in het gamen weer terug te vinden.
Alvasr bedankt voor jullie hulp.
Ik bem hier nieuw dus ik hoop dat ik het in het juiste topic heb geplaatst