Toon posts:

hoe @home te bereiken

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik wil via de Cogas een @home aansluiting, met postcode check zegt ie bijna leverbaar. Op de homepage staat eind week 32 wordt geleverd (was vorige week), en als ik bel naar dat 0800 nummer weten ze daar niks. Email reageren ze niet op. Kheb me al 10 x aangemeld voor de informatie brief, maar daar heb ik ook nog nooit wat van gehoord....

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hoe is helpdesk bereikbaar?

Maastricht@Home abonnees bellen gratis 0800 - 4440078. Essent abonnees bellen gratis 0800-0094.
De helpdesk is doordeweeks bereikbaar van 8 tot 22 uur, zaterdags van 10 tot 18 uur en op zondag van 12 tot 18 uur.
Heb je deze nummers al geprobeerd? Of anders naar support@home.nl of ff langs gaan bij een van de 'plants'.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 09:17
0800-0093 is de sales afdeling, daar zouden ze je moeten kunnen helpen.

Mijn Firewizzie

Verwijderd

Topicstarter
niemand weet er wat af, en emailtjes reageren ze gewoon simpel weg niet op......

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 15:25 schreef arjo_kamp het volgende:
niemand weet er wat af, en emailtjes reageren ze gewoon simpel weg niet op......
dan laat je hun toch zelf ff hun eigen site tjekke?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 augustus 2001 15:36 schreef Wipneus.en.Pim het volgende:

[..]

dan laat je hun toch zelf ff hun eigen site tjekke?
"meneer, dat is ons pakkie an niet, dat regel essent en cogas"

ik bel cogas en essent

"meneer, alles wat met internet te maken heeft regelt @home"

zo gaat het maar door....

Ksnap alleen niet waarom die domme varkens niet eens kunnen reageren op een mailtje!!!

Verwijderd

Topicstarter
okay nou gebeld met essent, en die beste man zei eerst dat het technisch mogelijk was, maar dat de database nog niet was vernieuwd, en dat gebeurde eens per maand.
Vervolgens zei hij dat het uberhaubt helemaal niet mogelijk was bij ons, en dat het ook niet op de planning stond, vervolgens liet ik hem deze url zien ( http://www.cogaskabel.nl/Site/Nieuws/nieuws.htm ) plaats is aadorp, en toen snapte die er helemaal nix meer van, en belt hij mij nog terug, heel raar......

Verwijderd

Topicstarter
Okay, update,

Nou heeft dus iedereen in heel de straat mogelijkheid om te internetten via de kabel, behalve JE GOKT HET AL, IK!~!!!!!!!!
elk huisnummer in de straat kan het aanvragen, behalve ik, ik bellen (ik heb nummer 32) nummer 30 kan aanvragen also 38 (34 en 36 bestaan niet), maar 32 niet, maar wel weer nummero 30a, die niet eens bestaat....

Ik word hier zo moe van, hoe los ik DIT nou weer op??

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ff een utp kabel leggen van 't huis van je buren naar jou huisje :7

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 september 2001 15:27 schreef T het volgende:
Ff een utp kabel leggen van 't huis van je buren naar jou huisje :7
Maar om van huisnummer 30a nummer 32 te maken, is dat nou zoveel moeite voor die mensen dan, waarom moet dat nou 6 weken duren?

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Weet je gelijk wat je van @home kan verwachten. Zie het als een soort training om klant te worden >:)

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 06 september 2001 15:30 schreef arjo_kamp het volgende:

[..]

Maar om van huisnummer 30a nummer 32 te maken, is dat nou zoveel moeite voor die mensen dan, waarom moet dat nou 6 weken duren?
Misschien omdat er een klantensysteem aan de database hangt met 80000 mensen :?

Verwijderd

Dan zeg je toch tegen die sales afdeling dat je op a woont boeien als die niet bestaat zal die monteur om het modem te installeren toch wel bij jullie aanbellen.

Verwijderd

Weet je gelijk wat je van @home kan verwachten. Zie het als een soort training om klant te worden
jah idd @home is echt SNEL internet bij mij hoor, maar zodra je et helpdesk wil bereiken is et 1 grote ramp 2 / 3 uur in de wacht staan naar een leuk muziekje luisteren is niet echt bijzonder. Daarna met de technische dienst doorverbinden duurt nog es zo lang daarna komt de monteur afspraken niet na ;( tis echt heel erg als ik me op me werk zo zou gedragen als die gasten bij @home kon ik vanmiddag vertrekken (hoewel ik wel fijn aan et GoT'en ben op et werk ;) )

Verwijderd

Nou, het kan zijn dat het bij jou technisch niet mogelijk is... maar dat zeg ik.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:56

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 07 september 2001 09:07 schreef nicoprevoo het volgende:
Nou, het kan zijn dat het bij jou technisch niet mogelijk is... maar dat zeg ik.
Wat zijn het voor huizen? Als het gewoon een rijtjeshuis is lijkt me dat zeer sterk, maar bij vrijstaande huizen zou het nog wel kunnen. Ccommuniceren met @Home is een beproeving, maar als het eenmaal werkt kom je zo'n beetje in de hemel :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Tip, bel @home in de ochtend. Lukt mij altijd prima ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 september 2001 19:30 schreef SuperMario het volgende:
Dan zeg je toch tegen die sales afdeling dat je op a woont boeien als die niet bestaat zal die monteur om het modem te installeren toch wel bij jullie aanbellen.
okay, wat er gebeurt is, we hebben nieuw gebouwt, en een coax kabel aangevraagt natuurlijk, maar huis was nog niet klaar, hebben ze hem "afgepatcht" in dat kastje aan de straat, met nummertje 30a (die dus wel naar ons huis toeloopt), hoe weet ik dit? ik kwam gister thuis, en er stond een cogas monteur op de stoep, die heeft dit nou aangepast en nr 32 van gemaakt, maar voor dat in die allombekende database zit, duurt 3 weken, dus ik heb me aangemeld gewoon op 30a, komen ze vanzelf wel bij ons terecht. En als binnen 3 weken (duurt 3 weken voordat ze komen) de database is aangepast, als ik dat kan zien op de site, dan bel ik op, en geef ordernummer door, en geef een huisnummer wijziging. Als database niet is aangepast, pech, we hebben nog geen huisnummer op het huis staan.
ps. grieten zijn erg dom, mr. hoeveel mb ram heeft u, 16 32 of 64 en meer, 512MB mevrouw, dat kan niet, dat bestaat niet, maximaal 64 of meer.... :P
Pagina: 1