Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

2 Monitoren op 1 Laptop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• WDEF
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 11-03 13:31
Ik heb een asus laptop. Ik wil hier graag 2 monitoren op aan sluiten. Ik heb 1 monitor met een HDMI kabel aangesloten. Ik heb het tweede beeldscherm geprobeerd aan te sluiten met een USB naar VGA omdat ik geen 2e HDMI ingang heb en ook geen USB-C ingang heb om een eventueel docking station aan te sluiten.

Echter werkt het tweede scherm wel alleen is het erg traag, slechte kwaliteit en is de beeldverhouding groter dan mijn andere monitor.

Ik gebruik mijn monitoren om YT te kijken en om wat overzichtelijker voor school te werken.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Alle reacties

• Diederik
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
Welk type Asus laptop heb je?

Zet je voicemail uit!

• Hoiboy19
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 07-06 17:45

Hoiboy19

sudo rm -rf /*

VGA kan niet zo’n hoge resolutie aan, omdat het al erg oud is. Ik zou een van deze kopen: https://tweakers.net/kabe...xgVJsrQ5I3BJJ3NLSEihcWwsA. Die HDMI kan namelijk een veel hogere resolutie aan.

Specs

• WDEF
@Diederik Ik heb de Asus K501

• WDEF
@Hoiboy19 Bedankt voor je bericht.

• Diederik
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
Die heeft volgens de specificaties:
Aansluitingen (USB/FW) 2x USB 2.0, 2x USB 3.2 (Gen1, 5Gb/s)

Ik zou op zoek gaan naar een USB 3.2 naar HDMI (digitaal naar digitaal) daar ga je waarschijnlijk wel betere prestaties mee krijgen.

Zet je voicemail uit!

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True