Contacten in Whatsapp weg Iphone 11 Pro Max

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel0101
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22:31
Hallo,

Mijn vader heeft een probleem op de telefoon dat regelmatig alle contacten weg zijn uit Whatsapp. Hij laat dan alleen nog telefoonnummers zien i.p.v. namen. Hij heeft zelf niks veranderd in de instellingen. Als ik in de instellingen kijk, staan de rechten voor Toegang tot contacten gewoon goed. Ik weet best veel van apparatuur af, maar hier kwam ik niet echt mee uit. Ook heb ik de rechten uit en aan gezet, en opnieuw opgestart. Dit had geen zin.

Heeft iemand dit vaker gehad? Op internet kon ik geen goede oplossing vinden voor IPhone

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justahuman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:36
Synced hij zijn contacten met Exchange? Ik heb af en toe dit gedrag gezien maar geen idee wat de oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel0101
justahuman schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:18:
Synced hij zijn contacten met Exchange? Ik heb af en toe dit gedrag gezien maar geen idee wat de oplossing is.
Nee het zijn contacten vanuit Icloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainBugs
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:47
Heb je al geprobeerd om contacten in icloud uit te schakelen om ze daarna weer in te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel0101
BrainBugs schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:32:
Heb je al geprobeerd om contacten in icloud uit te schakelen om ze daarna weer in te schakelen?
Ook geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainBugs
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:47
Ook de contacten van de iPhone verwijderd en opnieuw gesynchroniseerd met iCloud? Geen idee of dat helpt maar ik zou het anders ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel0101
BrainBugs schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:53:
Ook de contacten van de iPhone verwijderd en opnieuw gesynchroniseerd met iCloud? Geen idee of dat helpt maar ik zou het anders ook niet weten.
Heb het geprobeerd met eentje, dat hielp niet. Zal dus niet veel zin hebben voor allemaal... Hele rare bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-05 22:15

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik heb mijn contacten van Gmail als export in iCloud gezet toen ik van Samsung weer naar iPhone ging. Mijn Whatsapp deed hetzelfde.
Wat mij bij werkte;

Online inloggen in iCloud en naar Contacten gaan. Pak hier een contact, kies voor Wijzig en druk dan weer op Opslaan of Gereed.
Zo heb ik alle contacten nagelopen en dit was de oplossing voor mij.

Give it a try :)

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Pagina: 1