Toon posts:

Trading navigator ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• atjekraaij
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 25-12-2022
Ik was mij aan het verdiepen in het beleggen toen ik de trading navigator methode tegen kwam dus ik daar in gedoken om te kijken of het wat is.
Al snel kom je harm van wijk tegen de oprichter van dit alles en met heel veel mooien verhalen en gratis filmjes en trainingen of hoe je moet beleggen super leerzam waar hij elke keer de trading navigator methode aanbied voor een mooie prijs en die is tijdelijk en omdat hij zijn trading navigator zo aanbied begin ik te twijfelen en ben opzoek gegaan of het betrouwbaar is.

Tot nu toe klopt alles ziet het er er allemaal netjes uit en kan ik geen slechte beoordelingen vinden op een naar maar daar heeft harm van wijk ook zelf weer op gereageerd maar door zijn manier van aanprijzen van zijn producten lijkt het tocht te mooi

Wat is de trading navigator methode.
De trading navigator methode is een pakket wat je voor 997 koopt en dan krijgen een cursus met een coach en nog een paar dingen maar het aller belangrijkste is de trading navigator software dit aangeef of je in of uit de beurs moet stappen waardoor je in 5 minuten in de week succesvol kan beleggen zonder enige kennis

Heeft hier iemand ervaringen met de trading navigator en wat denken jullie

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:36
atjekraaij schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 05:41:
Heeft hier iemand ervaringen met de trading navigator en wat denken jullie
Ik denk dat het een domme manier is om snel €997,- kwijt te raken. Dat geld kun je beter op de beurs verliezen, dan leer je er misschien nog wat van. :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Ik zou persoonlijk nu niet instappen, volgens de Buffet Indicator is de aandelenmarkt sterk momenteel overgewaardeerd (door al het gratis geld). Verder lijkt die gast wel legit, maar zoals zijn boek over crypto. In een bullmarket is geld verdienen makkelijk, welke tactiek je ook gebruikt. Dus wil niet zeggen dat zijn methode direct de beste manier van beleggen is.

[Voor 46% gewijzigd door CyberMania op 05-03-2021 06:57]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Een gebruiker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-03 14:25
"Tot nu toe klopt alles ziet het er er allemaal netjes uit en kan ik geen slechte beoordelingen vinden op een naar maar daar heeft harm van wijk ook zelf weer op gereageerd maar door zijn manier van aanprijzen van zijn producten lijkt het tocht te mooi"

Elke review die je kan vinden is van dezelfde opzet en wordt het product ook op dezelfde wijze beoordeeld, dit vindt ik bijzonder vreemd/verdacht.

Voor 100 euro durf ik de gok nog wel te wagen, maar 997 is een te groot risico. Ik hou het voorlopig bij iex.nl.

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Kan je vertellen of je besloten hebt dit te nemen (zo ja: hoe bevalt het en vind je het geld waard ; zo nee: wat gaf de doorslag) ? Ik hoop dat je het laatste hebt gekozen.

[Voor 13% gewijzigd door CyberMania op 18-06-2021 18:40]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• atjekraaij
Ik heb gekozen het niet te doen omdat ik het een te grote investering vind en ik het eerst zonder wil proberen en met alle gratis info die ik via verschillende forums zie is hé goed te doen zonder trading navigator

Acties:
  • +1Henk 'm!

• janbergsma
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 27-07-2021
Bekijk de gratis website investing.com eens helemaal goed! Hier vind je realtime bijna alle koersen en kun je werken met streaming/interactive grafieken inclusief alle indicatoren, etc. Ook kun je alle aandelen analyseren. Tip: blijf weg van forex trading en gebruik gewoon voor het traden De Giro.

• atjekraaij
Ik gebruik nu ook de giro

En waarom weg blijfen van forex als ik vragen mag meer uit interesse

• pzweers
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 27-08-2021
Ik kon ook alleen maar positieve recensies vinden via google en dat maakte me juist huiverig. Lijkt allemaal too good to be true.

Begin dit jaar heb ik na het lezen van deze review toch de gok gewaagd: https://succesvoorhetopra...navigator-methode-review/ want er stond ook bij van de 30 dagen geld terug garantie.

Heb er nooit spijt van gehad. Alle vakjargon wordt eenvoudig gemaakt in de training en heeft ne erg geholpen bij het beleggen. Ook een professionele community!

Ik vond het het geld meer dan waard. Als je alles zelf moet uitzoeken... Poeh succes haha. Nu voel ik me wel een beetje een expert. Weet precies wat wel en wat niet te doen. Veel lof voor harm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:12
pzweers schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:40:
Ik kon ook alleen maar positieve recensies vinden via google en dat maakte me juist huiverig. Lijkt allemaal too good to be true.

Begin dit jaar heb ik na het lezen van deze review toch de gok gewaagd: https://succesvoorhetopra...navigator-methode-review/ want er stond ook bij van de 30 dagen geld terug garantie.

Heb er nooit spijt van gehad. Alle vakjargon wordt eenvoudig gemaakt in de training en heeft ne erg geholpen bij het beleggen. Ook een professionele community!

Ik vond het het geld meer dan waard. Als je alles zelf moet uitzoeken... Poeh succes haha. Nu voel ik me wel een beetje een expert. Weet precies wat wel en wat niet te doen. Veel lof voor harm!
:') heeeeeel geloofwaardig

• Een gebruiker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-03 14:25
Zeg dat wel, nu ben ik om, NOT. Met deze sappige en ongeloofwaardige berichten staat het internet dus vol van.

• Paritosh2
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 25-02-2022
De heer Harm van Wijk ( eigenaar Trading Navigator) had beloofd dat dat hij een terugbetaling zou doen. ivm het niet begrijpen van de Trading Navigator van mijn kant aangezien ik bejaard ben (81 jaar), en nadat ik op zijn verzoek was ingegaan om mijn negatieve reactie bij Trust Pilot terug te trekken, heeft hij de reeds in actie gebrachte betaling geannuleerd!

Ik ga mij vervolgens tot andere instanties wenden zoals bijvoorbeeld De Geschillencommissie Nederland, die ervaring hebben met dit soort bedriegelijke beloftes.

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-03 11:32

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Ook hier recentelijk naar gekeken en van wat ik kan vinden is de trading navigator geen software maar effectief een Pine script om bv. In te laden in tradingview ... Dus geeft enkel indicators weer gebaseerd op voorgaande weken en gemiddelden etc.... 900€ en meer voor een scriptje.... No thanks. (Jaja, je krijgt nog video's enzo ook maar het merendeel van de mensen zal het wel doen voor de 'software')

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee