Mijn Lenovo Tab 2 A10-30F ( tb2-x30f ) gaat van het ene op het andere moment niet meer aan. Na het ingedrukt houden van de aan knop trilt hij alsof hij gaat opstarten maar er gebeurt niets, het scherm gaat ook niet aan. In eerste instantie ging het scherm nog wel aan en kreeg je het Lenovo logo te zien maar dat doet hij nu ook niet meer. Na een seconde trilt hij weer opnieuw en gebeurt er weer niets, dit herhaalt zich een keer of 10-15. Wanneer je hem aan de lader aansluit gebeurt er precies hetzelfde.
Uiteraard heb ik alle toetsen combinaties al uitgeprobeerd (ik kom dus ook niet in recovery mode). Ook het loskoppelen van de accu de aan knop 20 seconden ingedrukt houden en dan de accu weer aansluiten maakt geen verschil. De accu meet ruim 3,7V.
Iemand nog tips?
Uiteraard heb ik alle toetsen combinaties al uitgeprobeerd (ik kom dus ook niet in recovery mode). Ook het loskoppelen van de accu de aan knop 20 seconden ingedrukt houden en dan de accu weer aansluiten maakt geen verschil. De accu meet ruim 3,7V.
Iemand nog tips?
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn