Acties:
  • 0 Henk 'm!

denonman1

Topicstarter
Ik heb in 2017 een Robomow 308u gekocht nav de verhuizing naar een huis met grote tuin.

Tot en met het defect raken van de accu afgelopen week was ik best tevreden over deze robotmaaier.
Maar omdat deze niet 'connected' was en ik had gelezen dat Worx met hun Landroid serie de afgelopen jaren een hele goede robotmaaier hebben doorontwikkeld was ik benieuwd naar ervaringen en tests/reviews hier op tweakers.

Wellicht zoek ik niet goed, maar wat ik gevonden heb is uiterst summier.
Ik heb dus zonder uitgebreide input van een forum hier (maar natuurlijk wel elders) een Landroid M700 gekocht, geïnstalleerd en sinds vandaag de eerste rondjes laten maaien.

Ik ben zeer aangenaam verrast door de app, de vele opties in de app en het feit dat deze maaier 'cloudconnected' is waarbij Worx beloofd dat ie rekening houdt met het seizoen, met het weer, de egeltjes in de tuin, soort gras en weet ik het allemaal wel niet. Ook leert ie constant bij, zolang je 'm maar op de wifi hebt aangesloten. EN OTA updates, die ik inderdaad ook meteen een kreeg na opladen.

Nou, daar kan Robomow nog wat van leren: Een brakke app die alleen via BT kan connecten en dan moet je dit ook nog s 3x proberen voor dat je verbonden bent, ook al sta je er naast.

Is er al een dergelijke thread en heb ik niet goed gezocht? Of is er hier onvoldoende interesse in?

Ik zou ook graag zien dat Tweakers hier een redactioneel artikel aan waagt in plaats van alleen maar aankondigingen van nieuwe elektrische auto's: Een vergelijkende test, een achtergrondartikel over wat de AI doet bij de Landroid en welke nieuwe ontwikkelingen er zijn/ komen? OOk van Bosch of Husqvarna en de andere merken natuurlijk.

Of zijn hier andere (betere) plaatsen voor op het grote boze web te vinden?
Dat hoor ik dan ook graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APBaguette
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-02 06:25
Hier is het grote robotmaaier topic:

Robotmaaiers

Ik heb zelf een Landroid S300, maar ik gebruik de app niet, kan er dus niet veel over zeggen. Ik heb niet het idee dat het ding zelf heel slim is. Het rijgedrag ziet er gewoon uit als een low end robotstofzuiger, compleet willekeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 16:01
^^

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Dit topic is gesloten.